🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17560.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ماوس لاجیتک MX Anywhere 3 با شارژدهی ۷۰ روزه معرفی شد

لاجیتک از ماوس کامپکت جدید بی سیم مدل «MX Anywhere 3 » رونمایی کرد. محصولی حرفه‌ای و کوچک که نسبت به مدل قبلی خود نیز ارتقا پیدا کرده و می‌تواند رضایت بیشتر کاربران را تضمین ...

لاجیتک از ماوس کامپکت جدید بی سیم مدل «MX Anywhere 3 » رونمایی کرد. محصولی حرفه‌ای و کوچک که نسبت به مدل قبلی خود نیز - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - ارتقا پیدا کرده و می‌تواند رضایت بیشتر کاربران را تضمین کند.

ماوس جدید از فناوری اسکرول «MagSpeed Electromagnetic» بهره می برد. در نتیجه هم از دقت بالاتری برای توقف روی یک پیکسل خاص برخوردار است و هم سرعت بالایی دارد و - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - می‌تواند تا 1000 لاین را در عرض یک ثانیه پیمایش کند.

کاربران به راحتی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - می‌توانند با ماوس جدید روی هر سطحی از جمله شیشه کار کنند و تجربه کاربری بهتری با آن خواهند داشت. نسخه دیگری از این ماوس، برای کاربران سیستم - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - عامل مک نیز معرفی شده است.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان

ماوس «MX Anywhere 3» لاجیتک از طراحی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - مناسبی برخوردار است. بدنه‌ سیلیکونی آن باعث می‌شود کاربر احساس بهتری حین لمس دیوایس داشته باشد. با هر بار شارژ کامل، می‌تواند تا 70 روز روشن بماند. وقتی ماوس با فناوری شارژ سریع به مدت یک دقیقه شارژ شود، امکان کار کردن تا سه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - ساعت را برای کاربر فراهم می‌کند.

ماوس جدید لاجیتیک هم از نظر احساس بهتر در حین کاربری و هم - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - از نظر کارایی، بهتر از بقیه مدل‌ها ظاهر شده است و طراحی زیبایی هم دارد.

معمولا تجهیزات جانبی از جمله وب‌کم، کیبورد و ماوس کاربرد بسیاری دارند و کاربران نه تنها به طراحی ظاهری این دیوایس‌ها، بلکه به کارایی آنها توجه ویژه‌ای نشان - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - می‌دهند. همچنین، ماوس جدید با فناوری «Button Customizations» معرفی شده  است. کاربران می‌توانند با سفارشی کردن دکمه‌های جانبی، از آنها برای قطع و وصل دوربین و میکروفون در چت‌های ویدیویی استفاده کنند.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان

ماوس جدید نیز دقیقاً مانند سایر ماوس‌های لاجیتک، امکان اتصال به حداکثر سه دستگاه را از طریق بلوتوث یا از طریق - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - دانگل USB فراهم می‌‌‌کند. کاربران به راحتی می‌توانند با ضربه زدن روی یک دکمه، بین دیوایس‌های مختلف سوئیچ کنند. این گزینه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - خصوصا - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر صومعه سرا استان گیلان - برای کاربران مک که بخواهند بین نسخه دسکتاپ مک، مک بوک و آیپد سوئیچ کنند، بسیار مناسب است.

ماوس کامپکت MX Anywhere 3 با قیمت 79.99 دلار در سه رنگ‌ خاکستری کم‌رنگ، رزگلد و گرافیتی به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone