🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17569.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

انتقال خطوط تولید چیپ به آمریکا ۵۰ میلیارد دلار هزینه دارد

غول‌های صنعت نیمه‌هادی آمریکا به دنبال راه‌اندازی ۱۹ کارخانه تولید چیپ در ایالات متحده هستند اما به واسطه هزینه‌های سرسام آور درخواست کرده‌اند دولت ترامپ به اندازه نیمی از سرمایه‌گذاری چین برای تبدیل شدن به ...

غول‌های صنعت نیمه‌هادی آمریکا به دنبال راه‌اندازی ۱۹ کارخانه تولید چیپ در ایالات متحده هستند اما به واسطه هزینه‌های سرسام آور درخواست کرده‌اند دولت ترامپ به اندازه نیمی از سرمایه‌گذاری چین برای تبدیل شدن به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - بازیگر بزرگ این صنعت، به آنها کمک مالی کند.

ترامپ از زمان تبلیغات انتخاباتی وعده راه‌اندازی کارخانه‌های بسیاری را در آمریکا داده بود و کماکان تحت برنامه «ساخت آمریکا» به دنبال برگردان خطوط تولید - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - به این کشور است. با این حال بر اساس گزارش «انجمن صنایع سیلیکونی» بازگشت خطوط تولید از آسیا به ایالات متحده نیازمند سرمایه‌گذاری رقمی بین ۲۰ تا ۵۰ میلیارد دلار از سوی دولت است چرا که دولت پکن برای ارتقای تولید صنایع نیمه‌هادی در خاک خود حدود ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده و طرح تشویقی در نظر گرفته است.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان

این انجمن - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - که نمایندگی شرکت‌های معتبری نظیر اینتل، انویدیا، AMD - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - و کوالکام را بر عهده دارد تاکید کرده که تا ۶ ماه قبل دیدگاه دیگری داشته اما حالا از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - نظر آنها زمان مناسبی برای تغییر مکان زنجیره تامین است. به عبارت دیگر شرایط به گونه‌ای تغییر کرده است که اتکای این کشور بر چین، تایوان، سنگاپور و حتی اسراییل برای تامین قطعات حیاتی مورد استفاده در ابزارهای الکترونیک به ویژه با در نظر گرفتن پاندمی کرونا خطرناک - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - است.

یکی از مشکلات انتقال زنجیره تامین این است که برپایی کارخانه‌ها در آمریکا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - ۳۰ درصد هزینه بیشتری در پی دارد و طی بازه ۱۰ ساله کل هزینه‌‌های عملیاتی بالغ بر ۴۰ میلیارد دلار خواهد بود. با این حال مشوق‌های دولتی می‌تواند آنرا به ۱۳ میلیارد دلار تقلیل دهد.

این انجمن همچنین روی طرح «CHIPS» حساب باز کرده که موافقت نمایندگان هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات را کسب کرده و  میلیاردها دلار را صرف تحقیق، توسعه و تولید چیپست در آمریکا می‌کند. به گفته این انجمن در صورتی که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر قوچان استان خراسان - دولت برای انتقال صنایع به آنها کمک کند، ۷۰ هزار شغل جدید در زمینه‌های مختلف از مهندسی گرفته تا زنجیره تامین ایجاد خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone