🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17550.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تصاویر منتسب به «اکسپریا پلی 2»؛ موبایلی که معرفی نشد

گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ سونی «اکسپریا پلی» (Xperia Play) سال 2011 معرفی شد که یکی از متفاوت‌ترین ایده‌های کاربری از گوشی‌های هوشمند گیمینگ را در آن مقطع زمانی به نمایش می‌گذاشت. اما هیچ‌گاه مدل بعدی ...

گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ سونی «اکسپریا پلی» (Xperia Play) سال 2011 معرفی شد که یکی از متفاوت‌ترین - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر الوند استان زنجان - ایده‌های کاربری از گوشی‌های هوشمند گیمینگ را در آن مقطع زمانی به نمایش می‌گذاشت. اما هیچ‌گاه مدل بعدی این دستگاه از سوی سونی به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر الوند استان زنجان - بازار عرضه نشد.

اکنون بعد از گذشت سال‌ها، تصاویری منتسب به نمونه اولیه «اکسپریا پلی 2» در فروشگاه آنلاین اجناس استوک چینی به اشتراک گذاشته شده است. هنوز مشخص نیست این - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر الوند استان زنجان - تصاویر واقعا متعلق به نمونه اولیه اکسپریا پلی 2 هستند یا فردی خواسته برای تفریح چنین تصاویری را در فضای مجازی منتشر کند.

اکسپریا پلی گوشی گیمینگ موفقی نبود و شاید به همین دلیل نسخه دیگری از آن هیچ‌وقت به بازار عرضه نشد. این دستگاه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر الوند استان زنجان - با نمایشگر کشویی و کیبورد در دسترس کاربران قرار گرفت. ظاهرا تصاویر منتسب به اکسپریا پلی 2 نیز طراحی مشابهی از نسخه اولیه به نمایش می‌گذارند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، نام برند سونی اریکسون روی محصول دیده می‌شود. باتوجه به اینکه اکسپریا پلی در اوایل سال 2011 معرفی شد، احتمالا نمونه اولیه دستگاه جدید، اواخر سال 2011 تولید - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر الوند استان زنجان - شده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر الوند استان زنجان - تا در سال 2012 معرفی و به بازار عرضه شود.

با دقت در تصاویر، دکمه‌های L و R دیده می‌شود. نمایشگر کشویی، صفحه لمسی آنالوگ و دکمه 3D روی دستگاه دیده می‌شود. شاید سونی در آن مقطع به فکر اضافه کردن قابلیت‌های سه بعدی به دستگاه خود بوده است.

البته همان‌طور که گفته شد این احتمال وجود دارد که تصاویر مربوط به نمونه اولیه اکسپریا پلی 2 نباشند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر الوند استان زنجان - و تنها برای تفریح به اشتراک گذاشته شده باشند. برای مشخص شدن موضوع، از سونی در مورد این مساله سوال شده تا مشخص شود تصاویر واقعا به اکسپریا پلی 2 تعلق دارند یا خیر.

فارغ از واقعی یا غیر واقعی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر الوند استان زنجان - بودن تصاویر، برخی بر این باورند که هنوز هم برای معرفی گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ از سوی سونی دیر نشده است. نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر میگل نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
عزیزم، از ایرادات رایج لباسشویی تکنوگاز WD814-12 می‌توان به عدم پخش کامل آب و لغزندگی در داخل آن اشاره کرد. برای تعمیر آن، بهتر است به یک تعمیر کار حرفه‌ای مراجعه کنید. شما می‌توانید با گشت و گذار در بین فروشگاه‌های الوند و منطقه روستای نصرت آباد، تعمیرکاری را که به شما اطمینان می‌دهد، پیدا کنید. بهتر است در ابتدا با تعمیرکاری در ارتباط باشید تا قبل از حضور در مغازه، مطمئن شوید که برای مشکل شما تخصص دارد. با تردید کمتر به تعمیرکار هدف خود را مطرح کنید و بهترین راهکارهایی که او توصیه می‌کند را دنبال کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone