🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17556.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مینگ‌-چی کو: حدود نیمی از آیپدهای ۲۰۲۱ نمایشگر mini-LED خواهند داشت

یکی از تحلیلگران صنعت می گوید افزایش رقابت بین تولیدکنندگان تجهیزات نمایشگر mini-LED سبب می‌شود تا زودتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد شاهد بکارگیری این فناوری پیشرفته در آیپدها و مک‌بوک‌ها باشیم. «مینگ-چی کو»، تحلیلگر مسائل ...

یکی از تحلیلگران صنعت می گوید افزایش رقابت بین تولیدکنندگان تجهیزات نمایشگر mini-LED سبب می‌شود تا زودتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد شاهد بکارگیری این فناوری پیشرفته در آیپدها و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان - مک‌بوک‌ها باشیم.

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر مسائل مربوط به اپل می‌گوید با اینکه پیش‌بینی می‌شد شرکت Epistar (بزرگ‌ترین تولید کننده دیودهای نوری در تایوان) تأمین کننده انحصاری چیپ‌های mini-LED برای محصولات اپل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان - در سال ۲۰۲۱ باشد، شرکت چینی Sanan Optoelectronics برخلاف انتظارات پیشرفت خوبی در توسعه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان - این فناوری داشته و از سال ۲۰۲۱ می‌تواند چیپ‌های mini-LED را برای اپل تولید کند.

حضور شرکت‌های بیشتر و افزایش رقابت، قیمت مدارهای مجتمع نمایشگر mini-LED را از ۷۵ تا ۸۵ دلار به حدود ۴۵ دلار خواهد رساند. به‌همین دلیل «کو» پیش‌بینی می‌کند سال ۲۰۲۱ فناوری mini-LED در حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد از آیپدها و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان - ۲۰ تا ۳۰ درصد از مک‌بوک‌های صادر شده بکار خواهد رفت که نسبت به برآورد قبلی (۱۰ تا ۲۰ درصد) برای این دو محصول افزایش داشته است.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان

مدت هاست شایعه شده اپل در پی مجهز کردن آیپد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان - پرو و محصولات سری Mac به نمایشگر mini-LED است. «کو» اواسط اسفند ماه سال قبل گفت که اپل در حال توسعه ۶ محصول با نمایشگر mini-LED است و آنها را تا پایان سال ۲۰۲۱ روانه بازار می‌کند. این شش محصول شامل آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ، آی‌مک پرو ۲۷ اینچ، مک بوک پرو ۱۴.۱ اینچ، مک بوک پرو ۱۶ اینچ، آیپد ۱۰.۲ اینچ و آیپد مینی ۷.۹ اینچ می‌شوند.

نمایشگرهای mini-LED از هزار تا ده هزار LED مستقل استفاده می‌کنند که مزایای متعددی را در مقایسه با نمایشگرهای بک‌لایت LED سنتی به همراه دارد. - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان - نمایشگرهای مبتنی بر فناوری mini-LED عملکردی در حد و اندازه نمایشگرهای OLED اما بدون برخی از نقاط ضعف - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان - آنها را ارائه می‌کنند.

نمایشگرهای mini-LED رنگ مشکی را عمیق‌تر و تاریک‌تر، رنگ‌های روشن را روشن‌تر و در مجموع رنگ‌ها را غنی‌تر نمایش داده و کنتراست بهتری را نسبت به نمایشگرهای مبتنی بر LED سنتی دارند. یکی از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر زنجان استان زنجان - بزرگ‌ترین نقاط ضعف این فناوری قیمت بسیار بالا عنوان شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone