🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17582.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

بازگشت ناظران یوتیوب به کار پس از ناکارآمدی هوش مصنوعی در نظارت بر ویدیوها

همزمان با همه‌گیری بیماری کرونا، یوتیوب اعلام کرده بود که با استفاده از سیستم یادگیری ماشینی مبتنی بر هوش مصنوعی، کار نظارت بر محتوای ویدیوها را پیش می‌برد. اما به نظر می‌رسد بازبین‌های هوش مصنوعی ...

همزمان با همه‌گیری بیماری کرونا، یوتیوب اعلام کرده بود که با استفاده از سیستم یادگیری ماشینی مبتنی بر هوش مصنوعی، کار نظارت بر محتوای ویدیوها را پیش می‌برد.

اما به نظر می‌رسد بازبین‌های هوش مصنوعی در نظارت بر محتوای ویدیوها عملکرد خوبی از خود نشان نداده و به اشتباه حجم زیادی از ویدیوها را حذف کرده‌اند. یوتیوب به اشتباه خود در تصمیمی که گرفته اعتراف کرد و اکنون تصمیم گرفته مجددا بازبین‌های انسانی را وارد کار کند.

آمارها نشان می‌دهد که بین ماه‌های آوریل تا ژوئن بیش از 11 میلیون ویدیوی یوتیوبی در بخش نظارت محتوایی توسط بازبین‌های هوش مصنوعی حذف شده‌اند. آمار ویدیوهای حذف شده درحدود دو برابر آمار معمول ویدیوهایی هستند که پیشتر توسط نیروی انسانی به دلایل نقض قوانین حذف می‌شدند.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

از بین 11 میلیون ویدیو، تعداد 320 هزار مورد در خواست - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - تجدید نظر داشتند و مشخص شد که نیمی از ویدیوهای تجدید نظر شده، مشکل محتوایی نداشته‌‌ و امکان انتشار دارند. نتایج بررسی‌‌ها نشان می‌دهد بازبین‌های هوش مصنوعی یوتیوب در شناسایی محتوای غیرقانونی، عملکرد اشتباهی از خود نشان داده‌‌اند.

«نیل موهان» مدیر ارشد محصولات یوتیوب معتقد است:

«همزمان با شیوع - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - و همه گیری کرونا، تصمیم گرفتیم از ابزارهای غیرانسانی در پیشبرد کارها - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - کمک بگیریم. ولی ظاهرا نیروی غیر انسانی نمی‌تواند همچون انسان دقیق کار کند. تصمیم گرفته شده، اشتباه بود و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - تعداد زیادی از ویدیوهای یوتیوب به اشتباه حذف شدند.»

البته اعتراف نیل موهان به چنین موضوعی قابل تقدیر است ولی به هر حال در بازه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - زمانی تعداد زیادی ویدیو حذف شدند. تمام شبکه‌های اجتماعی آنلاین، از توییتر گرفته تا فیسبوک و یوتیوب، در معرض انتشار محتوای غیرقانونی هستند. استفاده از هوش مصنوعی و فیلترهای الگوریتمی و خودکار می‌تواند تا حدی به نظارت محتوایی کمک کند - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - اما نیازمند توسعه بیشتری است تا بتواند با دقت لازم کار خود را انجام دهد.

بی‌شک سیستم های یادگیری ماشینی مبتنی بر هوش مصنوعی نیز جایگاهی برای خود دارند و نمی‌توان منکر توانمندی‌های آنها شد. نیل موهان در ادامه صحبت‌های - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - خود اضافه کرد:

« بیش از 50 درصد از ویدئوها بدون اینکه حتی یک کاربر واقعی آنها را دیده باشد، حذف شده‌اند. همچنین بیش از - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - 80 درصد ویدیوها هم با بازدیدی کمتر از 10 مشاهده، حذف شده‌اند»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone