🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27865.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

نقشه‌ و مسیریاب بومی از چه راهی به موفقیت می‌رسد؟

تا همین دو سال قبل «گوگل مپس» و بعد از آن «ویز» بود که به عنوان مسیریاب و نقشه آنلاین در ایران شناخته می‌شد اما حالا شرکت‌های خصوصی ایرانی وارد این حوزه شده‌اند و به ...

تا همین دو سال قبل «گوگل مپس» و بعد از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - آن «ویز» بود - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - که به عنوان مسیریاب و نقشه آنلاین در ایران شناخته می‌شد اما حالا شرکت‌های خصوصی ایرانی وارد این حوزه شده‌اند و به موفقیت‌هایی هم رسیده‌اند. در پنل «نقشه‌ها و مسیریاب‌های ایرانی» در رویداد «موبایل سامیت ایران»، پیشرفت مسیریاب‌های ایانی با حضور «میلاد چراغعلی خانی» مدیرعامل مسیریاب دال، «جواد عامل» مدیر مسیریاب نشان و «مهدی محبوبی» رئیس اداره تولید و توسعه سیستم‌های مکانی به معرفی سامانه‌های مکانی شهرداری تهران، بررسی شد.

محبوبی در مورد ضرورت راه اندازی مسیریاب‌های ایرانی عنوان کرد که شهرداری تهران احتمالا اولین بخش خصوصی و دولتی بود - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - که وارد سرویس نقشه شد. به گفته او بسیاری معتقد بودند که گوگل مپس وجود دارد و نمی‌توان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - جایگزین آن شد:‌

«ما با اینکه می‌دانستیم جایگزین نمونه‌های خارجی‌ها نمی‌شویم و قصد رقابت هم نداشتیم اما این کار را آغاز کردیم. با این حال ما در سامانه نقشه شهرداری تهران به سرویس‌ها و جستجوهایی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - دسترسی داریم که سرویس‌های خارجی به آن دسترسی ندارند. آمار جالب - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - اینکه در سال ۸۶ روزانه بالای ۲۵ هزار کاربر از این سرویس استفاده می‌کردند.»

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان

او با تاکید بر اینکه شهرداری اطلاعات و نقشه‌های شهری را در اختیار دارد تاکید کرد که می‌توانن این اطلاعات را در اختیار سایر اپ‌های ایرانی قرار دهند که بخشی از آنها رایگان هستند. محبوبی همچنین در مورد نحوه به روزرسانی اطلاعات نقشه آنلاین تهران توضیح داد که بسیار از حوزه‌ها در - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - وظایف و ذات شهرداری تهران است چنانکه این سازمان در سال ۸۴ می‌توانست نقشه دقیقی به جز حجم ترافیک معابر ارائه کند:

«ما دیتا مدلی با ساختاری قوی تولید کرده بودیم و برخی المان‌هایی که برای شهرداری است را خودمان به روز می‌کنیم اما برای سایر حوزه‌ها نتوانستیم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - این‌کار را کنیم چون سایرین با ما همکاری نکردند. متاسفانه هرجایی که قصد همکاری ندارند به اسم اطلاعات امنیتی، دیتا نمی‌دهند و در نتیجه ما نمی‌توانیم اپدیت کنیم. اما شهروندان همکاری خوبی داشتند و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - در مسیریاب رایا ۸۵ درصد فست - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - فودها توسط مردم تهران اپدیت شد. با وجود این جزئیات می‌توان گفت که ما در نقشه تهران می‌توانیم با گوگل و ویز رقابت کنیم اما خارج در تهران خیر.»

محبوبی در توضیح - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - به اینکه قانونی برای جمع‌آوری اطلاعات وجود ندارد، گفت که این موضوع در شورای عالی فضای مجازی مطرح شده و و در نتیجه همکاری سازمان‌ها با شرکت‌های فعال خصوصی در این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - حوزه بهتر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - شد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان

جواد عامل، مدیرعامل نشان هم با اشاره به اینکه اطلاعات مسیریاب نشان مانند نمونه‌های موفق خارجی مثل گوگل و ویز، با تکیه بر گزارشات و مشارکت کاربران به‌روزرسانی می‌شود گفت ادیتورهای ویز در قیاس با - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - تهران، در سایر شهرهای کشور حضور کمتری دارند و بیشتر ویرایش‌های نقشه بر اساس سوابق جی‌پی‌اس کاربران است که روی نقشه به ادیتور ارایه می‌شود. به عنوان نمونه در شهرهای بزرگ به جز تهران معابر یک‌طرفه‌ی زیادی است که رانندگان عمدتا خلاف جهت رانندگی می‌کنند و در ویز نیز جهت برعکس ثبت شده است.

او در پاسخ به سوالی در خصوص دقت دیتای نقشه‌ی بخش دولتی، گفت به استثنا شهرداری تهران و دو شهر دیگر، اطلاعات بروزی از نقشه‌ی معابر در اختیار سازمان‌ها نیست. وی همچنین با - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - تاکید به استفاده از دیتای باز اوپن‌استریت‌مپ در نشان، اضافه کرد که نقشه‌ی چند شهر از جمله تهران توسط تیم شرکت بر اساس گزارشات کاربر به روز می‌شود:

«اطلاعات شهرداری‌ها در بخش‌های مربوط به ساخت‌ساز و طرح‌های جامع و تفصیلی و در کل سیستم شهرسازی به روز نگه‌داشته می‌شود. گرچه این اطلاعات - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - در سرویس‌های عمومی نقشه کارایی زیادی ندارند. از سوی دیگر دیتای مکان‌ها مثل پمپ‌بنزین یا رستوران‌ها اغلب هر چندسال یک‌بار توسط سازمان‌ها به روز می‌شود که برای سرویس‌هایی مثل نشان قابل اتکا نیستند.»

وی همچنین اضافه کرد به منظور تشخیص سریع‌تر خطاهای نقشه بر اساس دیتای گزارشات کاربران، ابزارهایی جدید مبتنی بر یادگیری ماشین توسعه داده‌ایم.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان

چراغعلی خانی، مدیرعامل دال هم با اشاره به اینکه مسیریاب دال توسط بسیاری از رانندگان استفاده می‌شود، افزود پلتفرمی که هم اکنون در اختیار کاربران قرار دارد کاملا بومی‌ است اما در ابتدای کار برای لانچ سریعتر از سرویس‌های موجود در بازار استفاده کردیم: «اطلاعات ما نیز مانند سایرین توسط گروه دال و کاربران به روز می‌شود و ما می‌دانیم که با نقطه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسالم استان گیلان - ایده‌آل فاصله زیادی داریم. به علاوه باید گفت که مسیریابی در میان مردم محبوب است که اطلاعات دقیق و کاربردی به آنها ارائه کند. روش دیگری که باعث ترویج و موفقیت یک پلتفرم می‌شود، ترویج آن توسط یک هلدینگ در میان نیروهای خودش است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone