🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28941.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

غلبه گلکسی اس 10 پلاس بر آیفون XS Max در تست سرعت [تماشا کنید]

تا به حال بنچمارک‌های زیادی از گلکسی اس 10 منتشر شده که نشان می‌دهد هیچکدام از دو چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و اگزینوس ۹۸۲۰ نمی تواند عملکردی مشابه چیپست  A12 اپل از خود به جای بگذارند اما این ...

تا به حال بنچمارک‌های زیادی از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان - گلکسی اس 10 منتشر شده که نشان می‌دهد هیچکدام از دو چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و اگزینوس ۹۸۲۰ نمی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان - تواند عملکردی مشابه چیپست  A12 اپل از خود به جای بگذارند اما این مسئله نمی‌تواند موفقیت آیفونها را در سرعت تضمین کند چرا که ویدیوی تست سرعت جدیدی در یوتیوب منتشر شده که نشان می‌دهد گلکسی اس 10 پلاس می‌تواند آیفون XS Max را شکست دهد.

همانطور که می‌دانید - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان - تمامی پرچمداران سامسونگ با دو چیپست متفاوت عرضه می‌شوند. سامسونگ این بار برای خانواده جدید پرچمداران اس 10 دو چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و اگزینوس ۹۸۲۰ را انتخاب کرده است. پیشتر مشخص - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان - شده که چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ از اگزینوس ۹۸۲۰ قوی‌تر است.

با این وجود گلکسی اس 10 پلاسی که از چیپست - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان - ضعیف‌تر بهره می‌برد موفق شده در تست سرعت، آیفون XS Max را شکست دهد. البته پیش از اینکه طرفداران موبایل‌های اندرویدی بتوانند خوشحالی کنند و برتری خود را به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان - رخ آیفونداران بکشانند، باید گفت که این پیروزی آنچنان هم قاطع نبوده و عملکرد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان - گلکسی اس 10 پلاس مشکلات اساسی خود را داشته است.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان
خانواده پرچمداران جدید سامسونگ و اپل در کنار هم

در این ویدیو دو گوشی آیفون XS MAX و گلکسی اس 10 پلاس کنار هم گذاشته می‌شوند که تعدادی اپ مشابه روی آنها نصب شده است. پس از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان - بر اساس فعالیت روزمره کاربر، تعدادی اپ خصوص روی این دو گوشی فعال می‌شود تا مشخص شود کدامیک می‌توانند عملکرد سریعتری از خود برجای بگذارند.

حافظه رم پرچمدار سامسونگ دو برابر گرانترین آیفون بوده و به همین دلیل سریعتر از آن می تواند اپلیکیشن‌ها را باز و بسته کند اما فرآیند بارگذاری مجدد آیفون به لطف ویژگی‌های خاص چیپست اپل، سریعتر انجام می‌شود.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان

علاوه بر این باید گفت که گلکسی 10 پلاس ویدیو‌ها را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان - بسیار بهتر از آیفون XS Max پردازش می‌کند و پرچمدار اپل در این قیمت به کلی شکست خورده است. با این وجود یک مشکل اساسی در فعالیت پرچمدار سامسونگ به چشم می‌خورد و آن کرش کردن اپ‌هاست. طی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان - این تست چند - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان - بار این اتفاق رخ داده که نمی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان - تواند تجربه کاربری مناسبی را برای کاربر به ارمغان آورد.

حال به نظر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان - شما کدامیک از این دو گوشی بهتر است و می‌تواند انتخاب شما باشد؟ گلکسی اس 10 یا آیفون XS Max؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone