🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28943.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

هکری که دست رونالدو را رو کرد، خواستار حفاظت از جانش شد

هکر پرتغالی که تخلفات مالی منچسترسیتی، پاریس سن ژرمن و فرار مالیاتی کریستیانو رونالدو را افشا کرده بود، حکم جدید دادگاه را برای امنیتش خطرناک می داند. این هکر ۳۰ ساله که «روی پینتو» نام دارد، ...

هکر پرتغالی که تخلفات مالی منچسترسیتی، پاریس سن ژرمن و فرار مالیاتی کریستیانو رونالدو را افشا کرده بود، حکم جدید دادگاه را برای امنیتش خطرناک می داند.

این هکر ۳۰ ساله - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - که «روی پینتو» نام دارد، به صورت مخفیانه در سایت « فوتبال لیکس » به انتشار اسناد محرمانه باشگاه های فوتبال و ستاره هایی همچون رونالدو می پرداخت. فوتبال لیکس در کنسرسیوم «سازمان اطلاعاتی اروپا» بیش از ۷۰ میلیون سند و ۳.۴ ترابایت اطلاعات را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - در اختیار رسانه هایی نظیر رویترز و ساندی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - تایمز قرار دارد.

بعد از آشکار شدن هویتم در پرتغال چند بار به مرگ تهدید شده‌ام

ظاهرا پینتو برای دستیابی به خوراک خبری ایمیل باشگاه های پرتغالی بنفیکا، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - اسپورتینگ لیسبون و پورتو را هک کرده است. وی اوایل امسال و به درخواست مقامات پرتغالی در مجارستان بازداشت شد و حالا قرار است به کشورش مسترد شود.

با این حال مدعی شده که از زمان آشکار شدن هویتش در پرتغال چندین بار خود و خانواده اش به مرگ تهدید شده اند و خواستار توقف روند استردادش به لیسبون شده است. قضات مجار اما با تاکید بر پیاده سازی استانداردهای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - قضایی یکسان در اروپا، از رد این درخواست خبر داده اند.تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان

از اتهامات رسمی وی باید به تلاش برای اخاذی هنگفت، دسترسی غیر مجاز به داده های برخی موسسات و سرقت آنها اشاره کرد. روی پینتو اما زیر بار این اتهامات قضایی نرفته است:

 هیچ جرمی انجام نداده ام و پولی هم بابت انتشار اطلاعات به من پرداخت نشده است. سایت فوتبال لیکس را برای همه طرفداران ساختم و از پشتیبانی آنها سپاسگزارم.

وی افشای پنهانکاری - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - پشت پرده دنیای فوتبال را کاری - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - مسئولانه عنوان کرده که باید از عوامل آن تقدیر شده و در برابر تهدیدات جانشان حفظ شود:

بر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - اساس قانون اتحادیه باید از من محافظت شود، در عوض مقامات پرتغالی مرا مثل یک مجرم تهدید می کنند. اگر اتفاق بدی برای من بیفتد به سود آنها تمام می شود.

از مهم ترین پرونده هایی که توسط فوتبال لیکس منتشر شده باید به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - تخلفات مالی باشگاه های منچسترسیتی و پی اس جی و همچنین تلاش - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - پشت پرده آنها برای تاسیس سوپر لیگ اروپا اشاره کرد. بر اساس اسناد این سایت راه اندازی شبکه عظیم ورزشی «بین اسپورت» مدیون زد و بندهایی بین سارکوزی، رییس جمهور اسبق فرانسه و قطری های متمول برای خرید پاریس - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - سن ژرمن بوده است.  از سوی دیگر «ناصر الخلیفی»، رییس قطری باشگاه پاریسی این اتهامات را تکذیب کرده و آنها را مزخرف محض عنوان کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone