🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40571.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

فاکسکان نخستین محموله آیفون 10 را به اپل تحویل داده است

به گزارش خبرگزاری «شین هوا» کمپانی تایوانی فاکسکان ارسال محموله های آیفون 10را به کشورهای اروپایی و خاورمیانه ای آغاز کرده است. بر این اساس 46500 دستگاه از این موبایل از شهرهای شنژن و شانگهای ...

به گزارش خبرگزاری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - «شین هوا» کمپانی تایوانی فاکسکان ارسال محموله های آیفون 10را به کشورهای اروپایی و خاورمیانه ای آغاز کرده است. بر این اساس 46500 دستگاه از این موبایل از شهرهای شنژن و شانگهای به هلند و امارت متحده عربی منتقل شده اند.

در این گزارش آمده است که علی رغم افزایش تولید هفتگی آیفون 10 از 100هزار به 400 هزار  واحد، این کمپانی هنوز نتوانسته است تقاضای بازار را به صورت کامل تامین کند.تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی کارشناسان حوزه موبایل قبلا کمبود موجودی آیفون 10 را در هفته های اول عرضه آن پیش بینی کرده بودند. هفته پیش موسسه مشاوره سرمایه گذاری «یوانتا» که در تایوان قرار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دارد، برآوردهای تولید این موبایل را از 40 میلیون به 36 میلیون دستگاه کاهش داد.

به عقیده مینگ-چی کو تحلیلگر ارشد موسسه امنیتی KGI یکی از دلایل احتمالی کندی تولید آیفون 10، پیچیدگی بالای دروبین - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - «TrueDepth» و سیستم شناسایی چهره است. به گفته این کارشناس تحویل قطعات این موبایل از اواخر ماه جاری و هزمان با آغاز پیش فروش آن شتاب بیشتری پیدا می کند.

گفتنی است یکی از دلایل استقبال اندک خریداران از آیفون های 8 و 8 پلاس، می تواند انتظار آنها برای عرضه آیفون 10 و خرید پرچمدار واقعی اپل باشد و در نتیجه کمبود موجودی این موبایل انتقادهایی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را متوجه اپل خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone