🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44059.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تیزر تبلیغاتی ال جی Q6؛ موبایلی که فردا معرفی می شود [تماشا کنید]

همان طور که می دانید، ال جی قصد دارد فردا بیستم تیر ماه (یازدهم جولای) از موبایل جدیدی به نام Q6 رونمایی کند که احتمالاً نسخه کوچک تر یا مینی از جی 6 خواهد بود. ...

همان طور که می دانید، ال جی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - قصد دارد فردا بیستم تیر ماه (یازدهم جولای) از موبایل جدیدی به نام Q6 رونمایی کند که احتمالاً نسخه کوچک تر یا مینی از جی 6 خواهد بود. این شرکت امروز تیزر کوتاهی را برای دستگاه مورد بحث منتشر ساخته که در ادامه آن را مشاهده می کنید:

تیزر 16 ثانیه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ای فوق اطلاعات چندانی را در اختیارمان نمی گذارد، اما حداقل تاریخ عرضه آن یعنی 11 جولای به صورت رسمی تأیید شده است. از طرفی، استفاده هوشمندانه از حرف Q در کلمات مختلف نیز - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نام Q6 را در ذهن تداعی می کند. - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - این تلفن هوشمند به نمایشگر «فول ویژن» مجهز شده که برای نخستین بار از سوی شرکت کره ای با پرچمدار جی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - 6 به نمایش گذاشته شد و از نسبت تصویر نامعمول 18:9 برخوردار است.

گفتنیست دیروز موبایل Q6 ال جی به شماره مدل M700 - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در پایگاه داده Geekbench رؤیت شد که توانسته بود امتیازات 622 و 1777 را در دو حالت تک و چند هسته ای - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به دست آورد. از جمله مشخصات سخت افزاری این دستگاه می توان به چیپست اسنپدراگون 430 با هشت هسته پردازشی 1.4 - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گیگاهرتزی، 3 گیگابایت حافظه رَم، نمایشگر 5.4 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی، و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی اشاره کرد. - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - این دستگاه به صورت پیش فرض با اندروید 7.1.1 نوقا عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone