🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19119.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت به دولت استرالیا: ما جای خالی گوگل را پر می‌کنیم

به دنبال اختلافات بین گوگل و دولت استرالیا، مایکروسافت به دولت استرالیا پیشنهاد داده که در صورت عملی شدن تهدید‌های گوگل و خروجش از این کشور، موتور جستجوی بینگ می‌تواند جای خالی گوگل را پر ...

به دنبال اختلافات بین گوگل و دولت استرالیا، مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - به دولت استرالیا پیشنهاد داده که در صورت عملی شدن تهدید‌های گوگل و خروجش از این کشور، - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - موتور جستجوی بینگ می‌تواند جای - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - خالی گوگل را پر کند.

دولت استرالیا با تدوین قانونی جدید در تلاش است تا گوگل و فیسبوک را مجبور به پرداخت بخشی از - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - درآمد تبلیغات به رسانه‌های این کشور کند. اما - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - گوگل تمایلی به پرداخت چنین مبالغی ندارد و «مل سیلو»، معاون ارشد بخش استرالیا و نیوزیلند این شرکت، «کمیته قانونگذاری اقتصادی سنای استرالیا» را تهدید کرده که در صورت اجرای قانون جدید، خدمات گوگل در این کشور را قطع می‌کند.

براساس گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت «AFR» استرالیا، مایکروسافت به دولت این کشور پیشنهاد داده که در صورت خروج گوگل، می‌تواند این خلا را با موتور جستجوی بینگ به - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - خوبی پر کند. «ساتیا نادلا» مدیر عامل مایکروسافت طی مذاکره‌ای با «اسکات موریسون» نخست وزیر استرالیا، اعلام آمادگی کرده که در صورت عملی شدن تهدیدهای گوگل، وارد میدان می‌شود.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان

تبعات قانون جدید به غیر از گوگل، متوجه فیسبوک بوده و به همین دلیل - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - «مارک زاکربرگ» بنیانگذار و مدیر عامل فیسبوک نیز کماکان به چانه‌زنی‌های خود با «جان فریدنبرگ»، خزانه دار دولت استرالیا و «پل فیچر» وزیر ارتباطات این کشور ادامه می‌دهد تا بتواند مسیرهای جدیدی باز کند.

با این وجود جاش فریدنبرگ خزانه دار استرالیایی می‌گوید: «دولت استرالیا این موضوع را با دقت و جزئیات بررسی کرده و بدون شک چنین رویکردهایی، فرصت‌های جدیدی برای استرالیا به وجود می‌آورد.»

در حال حاضر دولت استرالیا تمایلی به تسلیم شدن در برابر تهدیدهای گوگل ندارد. نخست وزیر استرالیا در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - مورد تهدیدهای گوگل می‌گوید:

«بگذارید - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - صریح بگویم. قوانین وضع شده متناسب با اهداف - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - ما بوده و این تصمیم در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - پارلمان استرالیا - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - گرفته شده - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - است. به هر کسی که بخواهد منطبق با قوانین استرالیا، همکاری کند خوش‌آمد می‌گوییم، اما به تهدیدها پاسخی نمی‌دهیم.»

گوگل در این موضوع تنها نیست و نماینده تجاری دولت آمریکا نیز از استرالیا درخواست کرده تا موضوع را مجددا بررسی کند و متوجه تهدیدهای بالقوه چنین تصمیمی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone