🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33309.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

این مکعب روبیک به طور خودکار حل می شود [تماشا کنید]

اخیراً  یک مخترع خلاق ژاپنی موفق شده مدل استانداردی از مکعب روبیک را توسعه دهد که می‌تواند به صورت خودکار حل شود. [digivideo] [/digivideo] یوتیوبر کانال Human Controller موفق شده که با کمک پرینتر‌ های سه بعدی ...

یوتیوبر کانال Human Controller موفق شده که با کمک پرینتر‌ های سه بعدی و اتصال خانه‌ های رنگی به سروموتور یا موتور کنترل مکعب روبیک قابل حل کوچکی را توسعه دهد. علاوه بر این نرم افزار مخصوصی هم برای حل این مکعب طراحی شده که دستورات لازم را به سروموتور‌ های یاد شده انتقال می‌دهد تا فرآیند حل آن را ممکن کنند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمین استان اردبیل

نحوه عملکرد آن بدین شکل است که ابتدا کاربر مکعب روبیک یاد شده را بهم می‌ریزد که - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمین استان اردبیل - در هنگام چرخش قسمت‌ های آن صدای سروموتور‌ ها شنیده می‌شود. پس از آن مکعب باید مدتی بی حرکت بماند تا سیستم طراحی شده بتواند به صورت خودکار چرخش‌ های لازم را انجام دهد و آن را حل کند. این مسسله موجب شده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمین استان اردبیل - که حل شدن خودکار  مکعب روبیک و غلتیدنش روی میز بدون دخالت دست، منظره‌ای جالب را رقم زند.

البته باید در نظر داشت که این مخترع ژاپنی یک شبه موفق نشده ایده‌ی خود را اجرایی کند و بارها مکعب‌ های بسیاری بزرگی برای پیاده سازی ایده خود ساخته است. این مسئله موجب شده که وی از ساخته‌ هایش درس بگیرد و بتواند اندازه‌ی مکانیزم پیچیده ی بکار رفته در سیستم طراحی شده‌‌ خود را  کم کم کاهش دهد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمین استان اردبیل

حال مخترع خلاق ژاپنی موفق شده که با ایجاد سازه‌ای تشکیل شده از سیم‌ های به هم پیچ تابیده، گجت‌ های الکترونیکی و باتری‌ ها پلتفرمی برای پیاده سازی ایده‌ی خود بیافریند. این مسئله موجب - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمین استان اردبیل - شده که اندازه‌ی معکب‌ روبیک قابل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمین استان اردبیل - حل بسیار کوچکتر از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمین استان اردبیل - گذشته شود.

گفته شده این معکب در صورت تولید انبوه به شئی دکوری و تزیینی تبدیل شود. تصور کنید مکعب روبیکی دارید که هر زمان از بازی خسته شدید، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نمین استان اردبیل - آن را روی میز قرار دهید تا از پیچ خوردن و حل شدنش لذت ببرید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone