🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17517.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اسپاتیفای می‌خواهد پادکست‌های انحصاری خود را تبدیل به فیلم و سریال کند

اسپاتیفای می‌خواهد برخی از پادکست‌های اختصاصی خود را تبدیل به سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی کند. این کمپانی اخیرا از همکاری با Chernin Entertainment خبر داده است که قبلا سابقه تولید فیلم‌هایی نظیر Ford v ...

اسپاتیفای می‌خواهد برخی از پادکست‌های اختصاصی خود را تبدیل به سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی کند. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر ماسال استان گیلان - این کمپانی اخیرا از همکاری با Chernin Entertainment خبر داده است که قبلا سابقه تولید فیلم‌هایی نظیر Ford v Ferrari ،Hidden Figures و New Girl را برعهده داشته و حالا براساس محتویات انحصاری اسپاتیفای، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر ماسال استان گیلان - فیلم و سریال می‌سازد. این همکاری بدان معناست که Chernin زودتر از هر شرکت دیگری می‌تواند ایده‌های ساخت فیلم براساس محتویات اسپاتیفای را شنیده و در صورت تمایل، حق ساخت آن‌‌ها را به دست آورد. اسپاتیفای ضمنا افزوده که اکنون ۲۵۰ شوی انحصاری دارد که Chernin می‌تواند کار را با آن‌ها آغاز کند.

Chernin در بیانیه خود راجع به این همکاری گفته: «اسپاتیفای - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر ماسال استان گیلان - یکی از غنی‌ترین کتاب‌خانه‌های مالکیت معنوی را در جهان در اختیار دارد و این کتاب‌خانه روز به روز پرمحتواتر می‌شود. این گنجینه محتوایی در کنار شتاب بالای از راه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر ماسال استان گیلان - رسیدن صداها و داستان‌ها جدید، فرصت‌هایی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر ماسال استان گیلان - معرکه در اختیارمان قرار می‌دهد تا این داستان‌ها - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر ماسال استان گیلان - و مالکیت‌های معنوی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر ماسال استان گیلان - اعتیادآور - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر ماسال استان گیلان - را تبدیل به محتویاتی بصری کنیم».

تبدیل کردن پادکست به فیلم و برنامه تلویزیونی، از پیش به عنوان راهکاری درآمدزا برای کمپانی‌ها پذیرفته شده است. چرنین، اسپاتیفای و Pineapple Street Media همین حالا مشغول همکاری در ساخت یک اقتباس تلویزیونی از پادکست پلیسی-جنایی The Clearing هستند و پیشتر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر ماسال استان گیلان - هم پادکست Homecoming را به سریالی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر ماسال استان گیلان - تبدیل کرده‌اند که به صورت اختصاصی در سرویس Prime Video آمازون پخش می‌شود.

تولید پادکست به مراتب کم‌هزینه‌تر و آسان‌تر از ساخت شوهای تلویزیونی است و با ساخت آن‌ها، استودیوها می‌توانند از ارزش یک داستان، پیش از اینکه سرمایه‌گذاری کلانی روی ورژن تلویزیونی آن انجام شود،‌ باخبر گردند. حتی ستاره‌های دنیای سینما، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر ماسال استان گیلان - مانند رامی ملک هم حالا راه‌شان را به پادکست‌های تخیلی باز کرده‌اند و با تثبیت جایگاه خود به عنوان ستاره‌های دنیای صوت، ممکن است از اقتباس‌های بصری نیز سر در آورند.

همکاری اسپاتیفای با چرنین بدان معناست که - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر ماسال استان گیلان - این غول استریم موسیقی، حالا یک کمپانی تولیدکننده معتبر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر ماسال استان گیلان - در اختیار دارد که همواره به دنبال فرصت‌های جدید برای استفاده از محتویات اسپاتیفای می‌گردد و در عین حال، آن را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر ماسال استان گیلان - از وارد شدن به دنیای پیچیده‌ی هالیوود بی‌نیاز می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone