🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21903.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

گوگل اپلیکیشن دوربین بهتری برای اندروید Go منتشر می‌ کند

اپلیکیشن دوربین پیش‌فرض اندروید Go، سیستم عاملی که گوگل برای دیوایس‌های اقتصادی طراحی کرده اگر چه تا امروز پاسخگوی نیازهای اساسی کاربران این گوشی‌ها بوده اما گوگل با ارائه نسخه‌ای جدید تلاش کرده که مشکلات ...

اپلیکیشن دوربین پیش‌فرض اندروید Go، سیستم عاملی که گوگل برای دیوایس‌های اقتصادی طراحی کرده اگر چه تا امروز پاسخگوی نیازهای اساسی کاربران این گوشی‌ها بوده اما گوگل با ارائه نسخه‌ای جدید تلاش کرده که مشکلات قبلی آن - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - را برطرف کند.

Camera Go جدید تغییرات مهم و تأثیرگذاری را در عکاسی و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - فیلمبرداری برای کاربران اندروید گو به ارمغان آورده. شاید مهم‌ترین تغییر، رابط کاربری ساده و خلوت‌تر آن باشد که تجربه کاربری مخاطبینش را بیش از پیش ارتقاء خواهد داد. نکته اساسی در مورد Camera Go این است که باید آنقدر ساده طراحی شود تا افرادی که نخستین بار است گوشی هوشمند در دست می‌گیرند هم نحوه کار با آن را یاد بگیرند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان

نسخه جدید Camera Go طوری توسط گوگل تنظیم شده که در صورت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - اشغال - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - حجم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - زیاد تصاویر و ویدیوها، بتواند کاربر را برای پاکسازی حافظه از موارد اضافی راهنمایی کند. همچنین نسخه جدید به غیر از ارائه فیلترهای خوب و متنوع عکاسی امکان استفاده از حالت عکاسی پرتره را هم فراهم کرده تا کاربران کشورهای در حال توسعه در دیوایس‌های پنجاه دلاری نیز بتوانند لذت عکاسی در این حالت محبوب را تجربه کنند.

نخستین دیوایسی که به نسخه جدید اپلیکیشن Camera Go مجهز می‌شود، نوکیا 1.3 خواهد بود که از ماه آوریل با قیمت 102 دلار به دست خریداران می‌رسد. در انتها بد نیست بدانید Camera Go نخستین اپلیکیشنی نیست که گوگل آن را - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - برای اجرا روی دیوایس‌های اقتصادی بهینه‌سازی کرده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - است.

پیش از اپلیکیشن دوربین، گوگل نسخه‌های ویژه‌ای از نرم‌افزارهای محبوب جیمیل و یوتیوب را هم برای دیوایس‌های مبتنی بر اندروید گو منتشر کرده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - بود که علیرغم داشتن بسیاری از امکانات اساسی، مصرف باتری و دیتای کمتری نسبت به نسخه‌های کامل خود داشتند. گوگل با این اقدامات امیدوار است بتواند زودتر از سایر رقبا بازار کشورهای در حال توسعه را در دست بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone