🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21905.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

پیتزا، فست فود و اسلحه؛ گزارش Yelp از رفتار آمریکایی‌ها در دوران کرونا

یِلپ یکی از برنامه‌هایی است که اکثرا کاربران برای دیدن بازخوردهای رستوران‌ها و مکان‌های مختلف به آن مراجعه می‌کنند. قرنطینه و سیاست‌های فاصله‌گری اجتماعی در پی شیوع کرونا فرصتی شده تا این کمپانی بتواند رفتار ...

یِلپ یکی از برنامه‌هایی است که اکثرا کاربران برای - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چمستان استان مازندران - دیدن بازخوردهای رستوران‌ها و مکان‌های مختلف به آن - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چمستان استان مازندران - مراجعه می‌کنند. قرنطینه و سیاست‌های فاصله‌گری اجتماعی در پی شیوع کرونا فرصتی شده تا این کمپانی بتواند رفتار مردم در این دوران را پایش کند.

بر اساس گزارش یلپ (Yelp) که تحت نام «گزارش تاثیر ویروس کرونا بر اقتصاد محلی» منتشر شده، این کمپانی توانسته علاقه کاربران به کسب و کارها را با دقت و تمرکز بیشتری رصد کند. در ادامه با هم این گزارش را بررسی می‌کنیم:

سفارش‌های غذا بیشتر شده است: داده‌های یلپ می‌گوید که تقاضا برای دلیوری غذا، غذاهای بیرون‌بر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چمستان استان مازندران - و پخت و پز در خانه افزایش - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چمستان استان مازندران - یافت است. علاقه به فروشگاه‌های - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چمستان استان مازندران - مواد غذایی نسبت به هفته گذشته ۱۶۰ درصد افزایش یافته است.در حالی که این رقم برای میوه و سبزی فروش‌های به ۱۰۲ درصد می‌رسد. علاقه به فست فود‌ها و پیتزا فروشی‌ها - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چمستان استان مازندران - نیز به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چمستان استان مازندران - ترتیب ۶۴ و ۴۴ درصد افزایش داشته است.

در همین حین، مکان‌هایی که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چمستان استان مازندران - به صورت سنتی به رفت و آمد‌های مردمی وابسته بودند، کمتر از دیگر مکان‌ها جستجو می‌شوند؛ یعنی کافه‌ها و رستوران‌های سنتی هر کدام با ۶۶ و ۴۷ درصد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چمستان استان مازندران - افت جستجو مواجه شده‌اند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر چمستان استان مازندران

مردم در خانه ورزش می‌کنند: بر اساس گزارش‌های یلپ، علاقه به تجهیزات ورزشی مناسب فضای خانه، به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چمستان استان مازندران - ۳۴۴ درصد رسیده است. دلیل این امر به احتمال زیاد تعطیلی باشگاه‌های ورزشی در پی شیوع ویروس کروناست. همچنین مردم از تمرین و ورزش در مکان‌های سر بسته خود داری می‌کنند و از ورزش‌ها رزمی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چمستان استان مازندران - و ورزش‌هایی که تعاملات انسانی دارند، بر حذر هستند. علاقه به این ورزش‌ها به ترتیب ۳۳ و ۳۸ درصد کاهش داشته است. در عین حال پارک‌ها با وجود داشتن فضای باز و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چمستان استان مازندران - امکان فاصله گرفتن از دیگران، ۵۳ درصد بیشتر جستجو می‌شوند. ورزش‌های انفرادی مانند کوه نوردی نیز ۱۱۶ درصد رشد داشته‌اند.

آماده‌سازی برای آخر‌الزمان: علاقه برای خرید آب ۱۶۶ درصد و علاقه برای خرید اسلحه ۳۶۰ درصد افزایش داشته است. احتمالا مردم آمریکا دارند خود را برای شرایطی آماده می‌کنند که سیستم‌های تصفیه آب و مزارع تولید غذا از کار بیفتند. به همین دلیل شاید این کار بر اساس غرایز انسانی باشد.

مردم هنوز به فکر یکدیگر هستند: علاقه برای اهدای خون و پلاسما ۲۰۴ درصد در جستجوی‌های یلپ افزایش داشته است. همچنین اهدای مواد غذایی به انجمن‌های خیریه ۴۰۵ درصد رشد داشته که نشان می‌دهد مردم هنوز به نقطه‌ای نرسیده‌اند که برای مواد غذای و دارو به خانه‌های یکدیگر حمله کنند.

کمپانی یلپ می‌گوید که این گزارش را به صورت مداوم - تعمیرات لباسشویی میله در شهر چمستان استان مازندران - بروزرسانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone