🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21882.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت جدید نسخه وب جیمیل شخصی‌سازی اینباکس را آسان‌تر می‌کند

جیمیل یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های ایمیل در دنیاست اما کاستی‌هایی هم دارد. حال گوگل قصد دارد یکی از کاستی‌های نسخه وب را به زودی رفع کند. قرار است طی هفته‌های آتی منوی جدیدی به نسخه ...

جیمیل یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های ایمیل در دنیاست اما کاستی‌هایی هم دارد. حال گوگل قصد دارد یکی از کاستی‌های - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شیرگاه استان مازندران - نسخه وب را به زودی رفع کند. قرار است - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شیرگاه استان مازندران - طی هفته‌های آتی منوی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شیرگاه استان مازندران - جدیدی به نسخه دسکتاپ جیمیل اضافه شود که نه تنها رابط کاربری آن را بهبود می‌بخشد، بلکه دسترسی به برخی تنظیمات را آسان‌تر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌کند.

گوگل با انتشار بیانیه‌ای در وبلاگ این شرکت جزئیات آخرین آپدیت نسخه وب جیمیل را توضیح داد. قرار است به زودی سایدبار جدیدی به نام «Quick Settings» به نسخه وب جیمیل اضافه شود که دسترسی به تنظیمات مربوط به نحوه نمایش ایمیل‌ها از جمله چینش آن ها، نوع اینباکس و همچنین تغییر تم پس زمینه را آسان‌تر می‌کند. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این به روزرسانی این است که همه تغییرات به صورت لحظه‌ای و مقابل چشمان کاربر انجام - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر شیرگاه استان مازندران
منوی Quick settings در سمت راست پنجره به نمایش در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌آید.

این آپدیت یکی از بزرگ‌ترین به روزرسانی‌هایی است که گوگل تاکنون برای جیمیل منتشر کرده و خوشبختانه تغییری در تنظیمات کاربر ایجاد نکرده و گزینه‌ای را حذف یا اضافه نمی‌کند. منوی Quick Settings فقط دسترسی به برخی تنظیمات را آسان‌تر می‌کند و همچنین به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شیرگاه استان مازندران - کاربران اجازه می‌دهد تا نمای پنل خواندن ایمیل یا همان Reading Pane را به سرعت فعال کنند.

گوگل می‌گوید سایدبار جدید از امروز طی دو هفته آینده برای - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شیرگاه استان مازندران - برخی از کاربران دامنه های G Suite فعال خواهد شد و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شیرگاه استان مازندران - باقی کاربران نیز - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌توانند از تاریخ ۲۲ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شیرگاه استان مازندران - ژوئن (۲ تیر) از آن بهره‌مند شوند. پس از انتشار عمومی این به روزرسانی که دو - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شیرگاه استان مازندران - هفته طول می‌کشد، با کلیک کردن روی آیکن Settings - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شیرگاه استان مازندران - در بالای پنجره جیمیل، منوی جدید به نمایش در می‌آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone