🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21894.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سیری به سیستم غربال‌گری ویروس کرونا مجهز می‌شود

کمپانی اپل با بروزرسانی سیری، آن را به یک سیستم غربال‌گری ویروس کرونا تبدیل کرده است. کاربران ایالات متحده از امروز می‌تواند از سیری بپرسند آیا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند یا خیر. این دستیار ...

کمپانی اپل با - تعمیرات لباسشویی میله در شهر جوانرود استان کردستان - بروزرسانی سیری، آن را - تعمیرات لباسشویی میله در شهر جوانرود استان کردستان - به یک سیستم غربال‌گری ویروس کرونا تبدیل - تعمیرات لباسشویی میله در شهر جوانرود استان کردستان - کرده است. کاربران ایالات متحده از امروز می‌تواند از سیری بپرسند آیا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند یا خیر. این دستیار صورتی سپس از کاربر چند سوال می‌پرسد و در آخر بر اساس داده‌هایی که از سازمان بهداشت عمومی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر جوانرود استان کردستان - دریافت کرده، به شما اعلام می‌کند آیا مبتلا شده‌اید یا نه.

برای شروع کافیست از سری بپرسید که ویروس کرونا دارید؟ (?Hey Siri. Do I have coronavirus). سپس برای شما توضیح می‌دهد که با چند سوال ساده می‌تواند - تعمیرات لباسشویی میله در شهر جوانرود استان کردستان - تشخیص دهد به ویروس مبتلا شده‌اید یا نیازی نیست - تعمیرات لباسشویی میله در شهر جوانرود استان کردستان - نگران شوید. البته پیش از این که سوالات از شما پرسیده شود، سیری - تعمیرات لباسشویی میله در شهر جوانرود استان کردستان - مشخص می‌کند پاسخ‌هایی که به شما می‌دهد بر اساس داده‌های سازمان بهداشت عمومی آمریکاست.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر جوانرود استان کردستان

اولین سوالی که او می‌پرسد، علائمی است که همه ما به خوبی می‌دانیم. او از شما می‌پرسد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر جوانرود استان کردستان - آیا سرفه خشک، تب یا تنگی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر جوانرود استان کردستان - نفس دارید؟ سپس شما می‌توانید با «بله، خیر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر جوانرود استان کردستان - و مطمئن نیستم» پاسخ دهید. در صورتی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر جوانرود استان کردستان - که پاسخ منفی دهید، سیری - تعمیرات لباسشویی میله در شهر جوانرود استان کردستان - از تماس شما با فرد مبتلا به ویروس کرونا می‌پرسد. برای پاسخ به این سوال نیز همان گزینه‌های قبلی را در اختیار دارید.

لازم به ذکر است که در نهایت، بسته به پاسخ شما، - تعمیرات لباسشویی میله در شهر جوانرود استان کردستان - سیری - تعمیرات لباسشویی میله در شهر جوانرود استان کردستان - چندین راه‌حل پیشنهاد می‌کند. در صورتی که پاسخ تمامی سوالات مثبت باشد، سیری از شما می‌پرسد که علائم بیماری حاد و وخیم هستند یا خیر. در صورتی که به این سوال نیز پاسخ مثبت دهید، سیری آماده تماس با اورژانس خواهد شد. در صورتی که پاسخ منفی داده باشید، سیری احتمال ابتلای شما را پایین می‌داند و پیشنهاد می‌کند در خانه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر جوانرود استان کردستان - بمانید و دست‌های خود را به صورت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر جوانرود استان کردستان - مرتب و برای ۲۰ ثانیه بشویید.

در نهایت دستیار هوشمند اپل به شما لینک سایت CDC را می‌دهد تا اطلاعات موثق ویروس کرونا را دریافت کنید. البته فراموش نکنید که این ویژگی تنها برای کاربران ایالات متحده در دسترس است و هنوز معلوم نیست آیا اپل قصد دارد سیستم غربالگری ویروس کرونا را برای کشور‌های دیگر فعال کند یا خیر. گفتنی است از آن‌جایی که اکثر کاربران ایرانی آیفون برای ساخت اپل ID از آدرس‌های آمریکا استفاده می‌کنند، امکان فوق برای آن‌ها نیز در دسترس است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یزدان‌مهر نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
حالتون خوبه؟ جسارتا تعمیرچی آیا ایثار جوانرود تعمیرات داره
پاسخ: بله در ایثار شهر جوانرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone