🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21886.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

همکاری بوندسلیگا و آمازون برای تحلیل و پیش‌بینی زنده بازی‌ها از طریق هوش مصنوعی

بوندسلیگا برای تزریق هیجان بیشتر به گزارش های فوتبال و ارایه اطلاعات زنده به بینندگان از فناوری پیشرفته آمازون وب سرویس (AWS) استفاده خواهد کرد. در این سیستم داده های بازیکنان توسط هوش مصنوعی و ...

بوندسلیگا - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان - برای تزریق هیجان بیشتر به گزارش های فوتبال و ارایه اطلاعات زنده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان - به بینندگان از فناوری پیشرفته آمازون وب سرویس (AWS) استفاده خواهد کرد.

در این سیستم داده های بازیکنان توسط هوش مصنوعی و زیرساخت ابری آمازون جمع آوری شده و به اطلاعاتی در مورد میانگین جاگیری بازیکنان و احتمال گل زدن (xGoals) - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان - تبدیل می شوند. آمازون با بررسی موقعیت نسبی اطلاعاتی را در مورد سبک بازی تیم ها در اختیار مخاطب قرار داده و با استفاده از xGoals امکان گل شدن توپ در صورت شوت از سوی بازیکن را تخمین می زند. این سیستم شب گذشته و طی بازی حساس «بایرن مونیخ» و «دورتموند» بکار - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان - گرفته شد.

AWS برای ارزیابی جاگیری نسبی اطلاعات مربوط به موقعیت هر بازیکن در زمین را تحلیل کرده و نتایج را در اختیار بیننده می گذارد. محاسبه xGoals اما مبتنی بر سرویس SageMaker آمازون است که برای تولید، آموزش و پیاده سازی مدل های یادگیری ماشینی طراحی شده. کمپانی آمریکایی برای اطمینان از صحت نتایج این مدل آنرا با داده های مربوط به ۴۰ هزار شوت از بازی های قبلی و آرایه ای از داده های مکانی آموزش داده است.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان

فناوری های آمازون از طریق جمع آوری آمار زنده، امکان پیش بینی حرکات بعدی و نتایج آن را فراهم می سازند. برآورد جاگیری های بازیکن و احتمال به ثمر رساندن گل توسط وی تنها شروعی برای آمازون در دنیای فوتبال است - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان - و آنها در پی یافتن - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان - راه های جدیدی برای آموزش، ایجاد تعامل و سرگرم کردن تماشاگران هستند.

هرچند - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان - بوندسلیگا در مقایسه با لالیگا و لیگ برتر انگلیس بینندگان کمتری دارد اما اولین لیگ معتبر اروپایی است که - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان - پس از بحران کرونا بازگشایی شده و حالا مخاطبان پر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان - عطش - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان - فوتبال از سراسر دنیا به آن چشم دوخته اند. مدیران بوندسلیگا - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان - با استفاده از - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان - فناوری های - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان - جدید امیدوارند برخی از تماشاگران جدید را حتی پس از بازگشایی دیگر لیگ - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان - ها نیز نگه دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone