🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21898.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به نتایج تحقیقات؛ آیا گرما می تواند کرونا را متوقف کند؟

احتمالا این روزها از گوشه و کنار اینترنت خوانده باشید که گرما و رطوبت هوا، می‌توانند به طور طبیعی جلوی شیوع کرونا را بگیرند. ولی تحقیقات جدید علمی چیز دیگری می‌گویند. وبسایت فوربس برخی شواهد ...

احتمالا این روزها از گوشه و کنار اینترنت خوانده باشید که گرما و رطوبت هوا، می‌توانند به طور طبیعی جلوی شیوع کرونا را بگیرند. ولی تحقیقات جدید علمی چیز دیگری می‌گویند. وبسایت فوربس برخی شواهد علمی در این خصوص را در یک مطلب گردآوری کرده که در ادامه آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

باید توجه داشت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلپایگان استان اصفهان - که در هیچ کدام از مقالات علمی بالا فاکتورهایی همچون کیفیت خدمات پزشکی، عملکرد دولت‌ها، آمار - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلپایگان استان اصفهان - تست گیری، تراکم جمعیت و سایر عوامل اساسی در انتقال کرونا ویروس لحاظ نشده‌اند.

اما با نگاهی به گزارشات منتشر شده، اینطور به نظر می‌رسد که رطوبت و گرما توانسته تأثیر بسیار بزرگی بر جلوگیری از انتقال ویروس بگذارد. اما رئیس مرکز بیماری‌های واگیردار دانشکده پزشکی هاروارد نظر دیگری دارد. مارک لیپسیچ معتقد است که این نه گرما و رطوبت، بلکه «تغییر شرایط رفت و آمدهای فصلی» بوده که روی کاهش نرخ انتشار ویروس‌هایی مثل کرونا (همچون سارس) در فصول گرم تأثیرگذار بوده است.

وی اعتقاد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلپایگان استان اصفهان - دارد که در فصول گرم به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلپایگان استان اصفهان - خاطر تعطیلی مدارس، تجمعات کاهش یافته و از سوی دیگر مردم - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلپایگان استان اصفهان - زمان بیشتری را به گشت و گذار در فضای باز می‌گذرانند. حضور در فضای باز هم به معنای داشتن فضای شخصی بیشتر و تماس کمتر با سایر افراد و از سوی دیگر افزایش سطح ویتامین D به خاطر در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلپایگان استان اصفهان - معرض آفتاب قرار گرفتن خواهد بود.

لیپسیچ در ادامه گفته اگر چه در فصول گرم و مرطوب‌تر سال انتظار کاهش سرایت ویروس را داریم، اما صرفا گرما و رطوبت به تنهایی نمی‌توانند کرونا را به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلپایگان استان اصفهان - طور کامل مهار کنند. این - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلپایگان استان اصفهان - اظهارات لیپسیچ در حالی منتشر شده که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا چندی پیش در یک کنفرانس عمومی گفته بود «اگر هوا کمی گرم‌تر شود، این ویروس به طور معجزه‌‌آسایی از بین خواهد رفت» که این گفته با واکنش منفی متخصصین بهداشتی در آمریکا مواجه شده است.

- تعمیرات لباسشویی میله در شهر گلپایگان استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone