🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21881.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ریلمی X3 سوپرزوم با دوربین چهارگانه پریسکوپی و قیمت ۵۵۰ دلار معرفی شد

ریلمی روز گذشته از یک تلفن هوشمند پیشرفته معرفی کرد و برای نخستین بار پیش از عرضه به بازار هند، آن را در اختیار کاربران اروپایی قرار خواهد داد. این گوشی که ریلمی X3 سوپرزوم نام ...

ریلمی روز گذشته از یک تلفن هوشمند پیشرفته معرفی کرد و برای نخستین بار پیش از عرضه به بازار هند، آن را در اختیار کاربران اروپایی قرار خواهد داد. این گوشی که ریلمی X3 سوپرزوم نام دارد ابتدا به بازارهای اسپانیا و انگلستان عرضه می شود.

همانطور که از نام ریلمی X3 سوپرزوم می توان حدس زد، اصلی ترین مشخصه این گوشی لنز زوم پریسکوپی اش است؛ قابلیتی که تا به امروز صرفا روی پرچمدارانی نظیر اوپو فایند X2 پرو یا گلکسی اس 20 اولترا - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - شاهدش بوده ایم. این لنز با یک حسگر ۸ مگاپیکسلی همراه شده و قابلیت بزرگنمایی ۵ برابری را از طریق دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی اش ارائه می دهد؛ دوربین چهارگانه اصلی در بخش پشتی بدنه ریلمی X3 سوپرزوم همچنین دربرگیرنده یک حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی می شود.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زیراب استان مازندران

تازه ترین محصول ریلمی به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی با رزلوشن 1080p و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز مجهز شده است که یک بریدگی نیز در بخش - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - بالایی آن دیده می شود و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - و حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید همراهش را در خود جای داده است. این گوشی یک پنل LCD دارد نه OLED که به خوبی علت حاشیه نسبتا بزرگ در بخش پایینی اش را توضیح می دهد. شرکت سازنده به رسم این روزها یک حسگر تشخیص اثر انگشت را هم برای این گوشی در نظر گرفته که البته به خاطر LCD - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - بودن نمایشگر درون دکمه پاور دستگاه در بخش جانبی بدنه تعبیه شده است.

توان - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - پردازشی این گوشی از چیپست اسنپدراگون +855 تامین می شود که آخرین چیپ پرچمدار کوالکام پیش از عرضه تراشه های بهره مند از مودم - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - 5G محسوب می شود. باتری این گوشی ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که با توان ۳۰ وات و از طریق پورت USB-C شارژ می شود. اسپیکرها و بازخوردهای لرزشی این تلفن هوشمند هم بسیار خوب عمل می کنند و آنطور که ریلمی مدعی شده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - سه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - لایه ضد آب در شاسی ریلمی X3 سوپرزوم به کار رفته است تا مقاومت آن در برابر آب بالا رود (هرچند که حرفی از استاندارد IP در فهرست مشخصات این گوشی به میان نیامده است).

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زیراب استان مازندران

ریلمی X3 سوپرزوم روی هم رفته - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - ترکیبی غیرعادی از امکانات مفید یک پرچمدار و طراحی گوشی های غیرپرچمدار است. اگر حاشیه پایین نمایشگر و پشتیبانی از 5G برایتان اهمیت دارد بهتر است به فکر موبایل دیگری باشید. با این حال +855 باز هم چیپست قدرتمندی محسوب می شود و ۱۲۰ هرتز حتی برای نمایشگرهای LCD یک نقطه قوت است. نکته دیگر آنکه سوپرزوم ریلمی ارزان ترین گوشی بازار همراه با لنز تله فوتو پریسکوپی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - است.

ریلمی X3 سوپرزوم در اروپا صرفا در قالب یک مدل با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رفت و قیمتی برابر با ۵۵۰ دلار خواهد داشت و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - در انگلستان - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - با قیمت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زیراب استان مازندران - ۵۷۵ دلار به فروش می رود. این گوشی فعلا در دو رنگ سفید و آبی تولید شده فروش آن از حدود یک هفته دیگر آغاز می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone