🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21888.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

با نصب این برنامه به یافتن درمان ویروس کرونا کمک کنید

محققین دانشگاه برکلی، پروژه‌ای را راه‌ندازی کرده‌اند که به کمک کامپیوتر کاربران، بتواند داده‌های لازم برای پیدا کردن درمان برای ویروس کرونا پردازش کند. به کمک این پروژه داوطلبانه می‌توانید از کامپیوتر خود به منظور ...

محققین دانشگاه برکلی، پروژه‌ای را راه‌ندازی کرده‌اند - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرین شهر استان اصفهان - که به کمک کامپیوتر کاربران، بتواند داده‌های لازم برای پیدا کردن درمان برای ویروس کرونا پردازش کند. به کمک این - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرین شهر استان اصفهان - پروژه داوطلبانه می‌توانید از کامپیوتر خود به منظور کمک به بشریت استفاده کنید و در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرین شهر استان اصفهان - این راه قدمی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرین شهر استان اصفهان - بردارید.

نام این پروژه، Folding@home بوده و به محققین اجازه می‌دهد تا وظایف پردازشی سنگین خود را بین تعداد زیادی از کامپیوترها تقسیم کنند. این کار باعث می‌شود به جای استفاده از یک ابر کامپیوتر، از چندین هزار کامپیوتر استفاده کرد تا هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی و هم زمان کمتری برای پردازش یک داده صرف شود. برای شرکت در این پروژه کافیست برنامه مخصوص آن که برای سیستم‌عامل‌های مک، ویندوز و لینوکس توسعه‌داده شده را دانلود کنید و باقی کار - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرین شهر استان اصفهان - را بر عهده خود برنامه بگذارید.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرین شهر استان اصفهان

این برنامه سپس زمان‌هایی که از کامپیوتر خود استفاده نمی‌کنید - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرین شهر استان اصفهان - را به پردازش داد‌های مربوط به درمان ویروس کرونا اختصاص می‌دهد. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرین شهر استان اصفهان - بر اساس گفته‌های مسئولین پروژه Folding@home، داده‌های پردازش - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرین شهر استان اصفهان - شده «به عنوان یک پروژه همکاری مشترک جهانی که توسط چندین آزمایشگاه انجام می‌شود، به محققین ابزار‌های جدید - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرین شهر استان اصفهان - هدیه می‌دهد که بتوانند دارو‌هایی برای نجات جان انسان‌ها توسعه دهند».

البته اختصاص دادن زمان استراحت کامپیوتر به وظایف پردازشی ممکن است نگرانی‌هایی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرین شهر استان اصفهان - را برای بسیاری از کاربران به وجود بیاورد. این نگرانی‌ها اصلا بیجا نبوده و اتفاقا کاملا هم طبیعی است. با این حال محققین دانشگاه برکلی می‌گویند این پردازش‌ها سنگین نیستند و به دلیل این که میان بسیاری از کاربران دیگر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرین شهر استان اصفهان - پخش می‌شود، فشار زیادی به سخت‌افزار کاربران وارد نمی‌کند.

با استناد به حرف محققین می‌توان انتظار داشت که کامپیوتر کاربران بیش از حد داغ نمی‌کند و همچنین مستهلک نمی‌شود. با این حال می‌توانید با شرکت در این پروژه، کمکی هرچند کوچک در تهیه درمان برای ویروس خطرناک و کشنده کرونا داشته باشید. می توانید برنامه Folding@home را از طریق این لینک دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone