🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21883.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

افکت های واقعیت افزوده اینستاگرام به موسیقی واکنش نشان می دهند

اینستاگرام که از پلتفرم های اجتماعی محبوب این روزها به شمار می رود همچنان به ایجاد افکت های واقعیت افزوده خود ادامه می دهد و روز گذشته در همین راستا اعلام کرد که کاربرانش می ...

اینستاگرام که از پلتفرم های اجتماعی محبوب این روزها به شمار می رود - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رویان استان مازندران - همچنان به ایجاد افکت های واقعیت افزوده خود ادامه می دهد و روز گذشته در همین راستا اعلام کرد که کاربرانش می توانند از طریق ابزار ساخت واقعیت افزوده آن به نام Spark AR افکت های گوناگونی بسازند که به موسیقی واکنش نشان می دهند.

برای این منظور کاربران یا باید موسیقی خود را ایمپورت کنند (البته اگر حق استفاده از آن را داشته باشند) یا اینکه از مجموعه موجود در کتابخانه موسیقی  اینستاگرام استفاده نمایند که در برگیرنده تِرک - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رویان استان مازندران - های موسیقی بزرگ و محبوبی است و اینستاگرام بابت آنها به صاحبان اثر پول پرداخت می کند. برای - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رویان استان مازندران - معرفی این قابلیت به کاربران اینستاگرام نیز خواننده ای به نام Ellie Goulding از افکت خود - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رویان استان مازندران - برای یک ترانه جدید رونمایی کرد.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رویان استان مازندران

علاوه بر این امکان، فیسبوک همچنین تعدادی تمپلیت یا قالب استیکر واقعیت افزوده را هم ایجاد کرده که به لطف آنها کاربران با سرعت بیشتری میتوانند فیلترهای واقعیت افزوده خود را سفارشی سازی کنند.

اما قابلیت جدید موسوم به AR Music به توسعه دهندگان اجازه می دهد فیلترهایی بسازند که با موسیقی تعامل دارند؛ حال فرقی ندارد - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رویان استان مازندران - که آن موسیقی را به صورت مستقیم روی برنامه آپلود کرده باشند، از - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رویان استان مازندران - طریق ابزار انتخاب موسیقی اینستاگرام انتخاب کرده باشند یا اینکه صدایی باشد که در پس زمینه پخش می شود.

همچنین با اضافه شدن ابزارهای انتخاب گالری به اینستاگرام شما میتوانید افکت های واقعیت افزوده جدید را به عکس ها و فیلم های قدیمی خود بیاورید. به لطف امکانی به نام Media Library کاربران به راحتی میتوانند عکس یا فیلم قدیمی مورد نظرشان را به فیلترهای جدید مزین کنند و با کمک ابزار دیگری به نام Gallery Picker یک فیلتر بصری را با رسانه های موجود در گالری گوشی خود تغییر دهند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رویان استان مازندران

فیسبوک تابحال بارها در مورد آینده واقعیت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رویان استان مازندران - افزوده روی پلتفرم های خود صحبت کرده اما در طول سالیان گذشته عمده تمرکز خود - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رویان استان مازندران - را روی بهبود اینستاگرام و قابلیت های مختلف آن قرار داده است. آپدیت های واقعیت افزوده اینستاگرام نیز در این مدت بسیار متنوع بوده اند اما همچنان یکی از مشکلات همیشگی فیلترهای واقعیت افزوده در آنها مشاهده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رویان استان مازندران - شده و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رویان استان مازندران - به قوت خود باقی بوده: اینکه به قدر کافی پویا نبوده اند تا کاربران را به استفاده دوباره ترغیب کنند.

حالا - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رویان استان مازندران - اما با اضافه شدن افکت های صوتی و قابلیت های تازه برای سفارشی سازی بیشتر، توسعه دهندگان - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رویان استان مازندران - میتوانند افکت های مختص به خود را بسازند که - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رویان استان مازندران - زندگی در آنها جریان دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone