🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21891.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هکرهای دورکار برنده جایزه ۱۳۰ هزار دلاری رویداد هک Pwn2Own شدند

ویروس کرونا تمام جنبه‌های یک زندگی روزمره را دستخوش تغییرات اساسی کرده است. بسیاری از افراد مجبور هستند دور کاری کنند و بسیاری نیز اصلا نمی‌توانند به پشت میز‌های خود بازگردند. در این بین مراسم‌هایی ...

ویروس کرونا تمام جنبه‌های یک زندگی روزمره را دستخوش تغییرات اساسی کرده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - است. بسیاری از افراد مجبور هستند دور کاری کنند - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - بسیاری نیز اصلا نمی‌توانند به پشت میز‌های خود بازگردند. در این بین مراسم‌هایی هم لغو شد تا اوضاع برای تکنولوژی دوستان کمی پیچیده‌تر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - شود. یکی از این مراسم‌ها، رویداد هک Pwn2Own است که قرار بود - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - در ونکوور کانادا برگزار شود. هکرها اما از این قضیه دلسرد نشده و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - با شرکت در این مراسم از راه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - دور، توانستد با اکسپلیوت ادوبی ریدر و ویندوز ۱۰، بالغ بر ۱۳۰ هزار دلار جایزه دریافت کنند.

رویداد هک Pwn2Own به منظور کشف استعدادهای این - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - زمینه و با پشتیبانی شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری برگزار می‌شود. برای مثال مایکروسافت یکی از اسپانسرهای بزرگ این رویدادها است. در این مراسم، هکرهای خبره دور هم جمع می‌شوند و سعی می‌کنند تا نرم‌افزار‌ و پلتفرم‌های محبوب را اکسپلویت یا هک کنند. گروهی که سال گذشته توانسته بود عنوان - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - برترین هکر رویداد هک Pwn2Own را به دست بیاورد، فلورو استات (Fluoroacetate) نام داشت که یک گلکسی S10 را دو برا پشت سرم هم هک و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - مبلغ ۸۰ هزار دلار دریافت کردند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان

با توجه به شرایط پیش آمده برای دنیا و لغو - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - پرواز‌ها و بسته شدن مرزها، بسیاری تصور می‌کرند - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - که رویداد هک Pwn2Own - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - برگزار نشود و به همین دلیل گروه فلورو استات نیز نتواند از عنوان خود «Master Of Pwn» دفاع کند. در هر صورت این اتفاق نیفتاد و این مراسم به صورت آنلاین و از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد. این گروه با اکسپلویت ادوبی ریدر و ویندوز ۱۰ بار دیگر مقام اول - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - این مسابقات - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - را به دست آوردند.

البته بر اساس قوانین، آن‌ها نمی‌توانند تا ۹۰ روز این اکسپلویت‌ها را به صورت عمومی منتشر کنند. - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - دلیل این کار این است که فرصت کافی در اختیار شرکت‌ها قرار گیرد تا - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - مشکلات و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - حفره‌های امنیتی را برطرف کنند. لازم به ذکر است که در این ویدیو کنفرانس، ادوبی و مایکروسافت نیز حضور داشتند. با این حال نویسنده فوربز از نحوه کلی اکسپلویت را تا حدودی توضیح می‌دهد.

آن‌ها از آسیب‌پذیری مموری به نام (UAF) - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - استفاده کردند که هم در کرنل ویندوز ۱۰ و هم در ادوبی ریدر وجود دارد. این اکسپلویت به گروه فلورو استات اجازه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - داد در چند ثانیه‌ای که ویندوز آسیب‌پذیر است، یک فایل PDF آلوده را باز کنند و برای مدتی کنترل ویندوز ۱۰ را به دست بگیرند. این کار ۵۰ هزار دلار برای آن‌ها پاداش به همراه داشت. همچنین دو حمله به ویندوز ۱۰ و به کمک UAF، دسترسی سیستمی را برای آن‌ها ایجاد کرد که برای هر کدام ار اکسپولیت‌ها ۴۰ هزار دلار نیز - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - دریافت کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone