🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21911.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

زندگی در روزگار همه گیری جهانی؛ برای تغییر همه چیز آماده باشید

برای مهار کرونا ویروس همه چیز باید تغییر کند؛ از کار و ورزش و تفریح گرفته تا تعاملات اجتماعی، خرید، مراقبت از خود، آموزش کودکان و مراقبت از اعضای خانواده. همه ما می خواهیم اوضاع ...

برای مهار کرونا ویروس همه چیز باید تغییر کند؛ از کار و ورزش و تفریح گرفته تا تعاملات اجتماعی، خرید، مراقبت از خود، آموزش کودکان و مراقبت از اعضای خانواده.

همه ما می خواهیم اوضاع هرچه زودتر به روال قبل برگردد و همه چیز عادی شود؛ اما آنچه هنوز درک نکردیم -و به زودی درک خواهیم کرد- این است که اوضاع به این زودی ها عادی نمی شود؛ صحبت از چند هفته و حتی چند ماه نیست؛ بعضی چیزها برای همیشه تغییر خواهند کرد.

تقریباً تمام کشورها فهمیده اند که باید منحنی ابتلا به کووید-19 مسطح شود: فاصله گیری اجتماعی سرعت شیوع ویروس را کاهش می دهد، تعداد افرادی که همزمان به بیماری مبتلا هستند - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - کمتر می شود، و نهایتاً سیستم درمانی می تواند آنها را درمان کند. اشباع ظرفیت و فروپاشی سیستم درمانی، بحرانیست که بعضی کشورها از جمله ایتالیا با آن درگیرند [شوربختانه ایتالیا هر روز رکورد جدیدی از مرگ و میر مبتلایان به کووید-19 ثبت می کند]. بر اساس این رویکرد، کرونا ویروس در سطحی کنترل شده تا مدتی مهمان جامعه بشری خواهد بود؛ یعنی تا زمانی که بخش اعظم جامعه به آن مبتلا شده و نسبت به آن ایمن گردند یا واکسنی برای آن کشف - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - و تولید و عرضه شود. تازه هنوز نمی دانیم ایمنی بدن در برابر کووید-19 پس از ابتلا به آن تا چه حد پایدار خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان

این فرایند چقدر زمان می برد و محدودیت های اجتماعی تا - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - چه حد باید سختگیرانه و اجباری باشد؟ رئیس جمهور آمریکا دیروز تجمعات بیشتر از 10 - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - نفر را در هر مکانی ممنوع کرد و گفت «با چند هفته اقدام متمرکز می - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - توانیم از این پیچ به سلامت عبور - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - کنیم و اوضاع را تغییر دهیم». چین با 6 هفته قرنطینه اجباری توانست تا حدودی به این مهم دست یابد و اکنون تعداد مبتلایان جدید این کشور در هر روز به عدد انگشتان دست هم نمی رسد.

اما داستان به اینجا ختم نخواهد شد. تا زمانی که فردی در جهان این ویروس را با خود حمل کند، همه گیری بارها و بارها تکرار خواهد شد و هیچ راهی برای جلوگیری از آن وجود ندارد. محققین کالج سلطنتی لندن در گزارشی، راهکار خود را در - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - این رابطه اعلام کردند [دانلود فایل PDF]: هر زمان که تعداد بیماران در بخش های مراقبت ویژه (ICU) افزایش ناگهانی پیدا کرد، قوانین سختگیرانه برای فاصله گیری اجتماعی اعمال گردد و با کاهش بیماران، قوانین برچیده شوند. نمودار زیر می تواند این راهکار را شفاف تر کند:

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان

خط نارنجی در نمودار بالا، تعداد افراد بستری در - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - ICU را نشان می دهد. هر زمان که تعداد این افراد از آستانه مشخصی عبور کند -مثلاً 100 نفر در هر هفته- تمام مدارس و اکثر دانشگاه ها تعطیل می شوند و فاصله گیری اجتماعی به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - حداکثر می رسد. زمانی که تعداد آنها از 50 کمتر شود، محدودیت ها برداشته می شوند اما افرادی که - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - علائم بیماری دارند به همراه اعضای خانواده آنها، زندگی را در قرنطینه خانگی ادامه می دهند.

فاصله گیری اجتماعی به چه معناست؟ محققین می گویند - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - «تمامی خانواده ها باید ارتباط خود را با محیط خارج، مدرسه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - یا محل کار به اندازه 75 درصد کاهش دهند». البته قرار نیست مثلاً به جای اینکه هفته ای چهار بار، یک شب در - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - هفته مهمانی بگیرید. همه باید تا جای ممکن - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - تلاش کنند تا در سطح کلان، ارتباطات تا 75 درصد کاهش یابد.

بر اساس این مدل، فاصله گیری اجتماعی و تعطیلی مدارس - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - در دو سوم بازه زمانی برقرارند، یعنی به ازای هر یک ماه شرایط عادی، دو ماه تعطیلی خواهیم داشت تا زمانی که واکسنی برای کووید-19 ساخته شود، که آن هم حداقل 18 ماه طول می کشد، تازه اگر به درستی کار کند. این برآورد برای انگلستان و آمریکا صورت گرفته است اما احتمالاً در دیگر کشورها نیز اوضاع تفاوتی نمی کند.

هجده ماه؟ یعنی واقعاً راه دیگری وجود ندارد؟ مثلاً چرا تعداد ICU ها را بیشتر نکنیم تا ظرفیت پذیرش همزمان بیماران افزایش یابد؟ تحقیقات نشان می دهند این کار سودی ندارد. بدون اعمال محدودیت های اجتماعی روی تمام جامعه و حتی با اتخاذ بهترین راهبردهای کاهش ریسک -مانند جداسازی و قرنطینه بیماران، سالمندان، افراد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - در معرض خطر به علاوه تعطیلی مدارس- باز هم تعداد بیماران به هشت برابر ظرفیت سیستم درمانی انگلستان و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - آمریکا خواهد رسید.

تازه این بهترین سناریو است، یعنی خط آبی در نمودار زیر. خط قرمز تعداد تخت های مراقبت ویژه را نشان می دهد. حتی اگر کارخانه هایی برای افزایش ظرفیت پذیرش ICU و تولید ونتیلاتور تأسیس - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - شوند، باز هم تعداد پزشکان و پرستاران برای مراقبت از همه بیماران کفایت نخواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان

اما چرا محدودیت را به یک باره برای مدت زمان بیشتری اعمال نکنیم، مثلاً برای پنج-شش ماه؟ این روش هم سودی ندارد. زمانی که محدودیت برچیده شود، دوباره شاهد شیوع بیماری خواهیم بود و این بار، احتمالاً در فصل سرما؛ فصلی که در شرایط عادی هم سیستم درمانی را به چالش می کشد.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان

اگر به روی تمام عواطف انسانی پا بگذاریم و سنگدلی را پیشه کنیم چه می شود؟ یعنی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - سطح فعالسازی قرنطینه اجباری و فاصله گیری اجتماعی را بالاتر ببریم و بپذیریم که افراد بیشتری جان خودشان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - را از دست بدهند؟ باز هم تفاوتی ایجاد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - نمی شود. حتی با اعمال ساده ترین - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - قوانین محدودیت زا، باز هم نیمی از زندگی با تعطیلی اجباری همراه خواهد بود.

چاره ای نیست جز اینکه قبول کنیم شرایط فعلی موقتی نیست؛ بلکه آغازیست بر تغییر بنیادین شیوه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - زندگی.

زندگی در روزگار همه گیری جهانی

در کوتاه مدت، آسیب گسترده ای به کسب و کارها وارد می شود، علی الخصوص کسب و کارهایی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - که به حضور اجتماعی مردم - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - وابسته هستند: رستوران ها، کافه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - ها، بارها و کلوپ های شبانه، سالن های ورزشی، هتل ها، سالن های تئاتر و سینما، گالری های هنری، مراکز خرید، نمایشگاه های صنایع دستی، موزه ها، کنسرت ها و اجراهای نمایشی، استادیوم ها و تیم های ورزشی، سالن های کنفرانس، خطوط مسافربری دریایی، خطوط هوایی، سیستم حمل و نقل عمومی، مدارس خصوصی، مراکز مراقبت روزانه.

آموزش کودکان در منزل و مراقبت از سالمندان، بسیاری از مردم را درگیر می کند؛ روابط خصوصی افراد به چالش کشیده می شود و تمام افرادی که منابع مالی پایداری ندارند، با بحران مالی دست به گریبان خواهند شد.

البته بعضی کسب و کارها می توانند شیوه خدمت رسانی را - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - تغییر دهند؛ مثلاً باشگاه های ورزشی می توانند تجهیزات را به منزل اعضا - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - فرستاده و آموزش آنلاین را در پیش - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - بگیرند. این کار، بعضی عادات مردم را تغییر می دهد و شاهد کاهش مصرف سوخت و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - آلودگی محیط زیست، ارتقاء زنجیره تأمین محلی، و افزایش پیاده روی و دوچرخه سواری خواهیم بود.

اما اختلال در تعداد بسیار زیادی از کسب و کارها به هیچ وجه برطرف نمی شود و این موضوع، زندگی افراد زیادی را تحت تأثیر قرار می دهد. حالا چگونه در این دنیای جدید زندگی کنیم؟

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان

بخشی از پاسخ این سؤال به ارتقاء سیستم بهداشت و درمان بر می گردد. تیم های ویژه باید به سرعت مانع از شیوع جهانی بیماری - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - ها شوند. تولید تجهیزات پزشکی، کیت های تست و داروها - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - باید سرعت بگیرند. البته برای کووید-19 که دیر شده ولی آیندگان از اینها بهره خواهند برد.

در کوتاه مدت، به شکلی با اوضاع سازش می کنیم تا حیات اجتماعی مان به طور کامل از بین نرود. مثلاً سالن های تئاتر و سینما با نصف ظرفیت کار می کنند، کنفرانس ها در اتاق های بزرگ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - تر و با فاصله بیشتر برگزار می شوند، و سالن های ورزشی را هم باید از قبل رزرو کنید تا بیش از حد شلوغ نشوند. در نهایت، شاید - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - بتوانیم با تشخیص دقیق افراد پرخطر از افراد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - سالم، تعاملات اجتماعی خود را به شکلی سازمان دهی کنیم که بیمار نشویم.

دولت ها هم تصمیماتی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - گرفته اند که در شرایط - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - عادی، نقض کامل حریم خصوصی محسوب می شود. مثلاً اسرائیل - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - از اطلاعات موقعیت مکانی برای شناسایی افراد مرتبط با - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - بیماران کووید-19 استفاده می کند. سنگاپور هم اطلاعات جامعی از سابقه تعاملات بیماران منتشر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - کرده. دقت و وسعت این اطلاعات به حدیست که همه را شگفت زده -و هراسان- کرده است.

از آینده که خبر نداریم، اما شاید جهان متفاوتی انتظارمان را می کشد. مثلاً شاید خطوط هوایی به شما اجازه خرید بلیط و پرواز ندهند، چون اطلاعات نظارتی نشان می دهد همین اواخر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - با فرد مبتلا به ویروس تعامل داشته یا از منطقه پرخطری گذر کرده اید. همین راهکار برای سالن های ورزشی، ساختمان های دولتی و سیستم حمل و نقل عمومی نیز جواب می دهد. شاید برای استفاده از خدمات عمومی، باید همیشه گواهی سلامت به همراه داشته باشید.

تصور می کنید زندگی در چنین - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - جهانی دشوار است؟ انسان با شرایط - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - سازگار می شود؛ همان طور که اکنون با بازرسی های گسترده و دقیق در فرودگاه ها به خاطر ترس از حملات تروریستی کنار آمده ایم. نظارت همگانی گسترده، بهای اندکی برای ادامه حیات اجتماعی انسان خواهد بود.

البته مثل همیشه، بهای واقعی در چنین جهانی را جوامع فقیر و ناتوان خواهند پرداخت؛ افرادی که دسترسی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - کمی به خدمات بهداشتی دارند یا در - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - مناطق مستعد بیماری زندگی می کنند. این افراد، فرصت استفاده از خدمات عمومی و ارتباط با گروه های دیگر را از دست - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - خواهند داد. مهاجران، پناهندگان و مردمان فاقد سوابق هویتی آینده تاریکی خواهند داشت. جای پای تبعیض نژادی، قومیتی و اقتصادی نیز محکم تر می شود، آن هم به شکل قانونی.

جهان بارها پیش از این تغییر کرده و باز هم تغییر خواهد کرد. همه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - ما با سبک جدید زندگی، کار و ارتباطات وفق خواهیم یافت. اما - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - مثل هر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - تغییر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - دیگری، بعضی افراد بیشتر از دیگران ضربه می خورند؛ افرادی که همین حالا هم چیزهای زیادی را از دست داده اند. شاید این - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - بحران جهانی، دولت ها را وادار کند برای نابرابری اجتماعی چاره - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کاشان استان اصفهان - ای بیندیشند تا شاهد آسیب پذیری بخش عظیمی از جامعه نباشیم؛ البته دولت هایی که مردم را در اولویت قرار می دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone