تعمیرات یخچال کنمور در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16627.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

حالا روزانه ۱۰۰ میلیارد پیام در واتس‌اپ رد و بدل می‌شود

مدیرعامل فیسبوک اعلام کرد که حالا روزانه ۱۰۰ میلیارد پیام در واتس‌اپ رد و بدل می‌شود. «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل فیسبوک اعلام کرد که حالا بیش از ۲.۵ میلیارد نفر در دنیا حداقل از یکی از ...

مدیرعامل فیسبوک - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پارس آباد استان اردبیل - اعلام کرد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پارس آباد استان اردبیل - که حالا روزانه ۱۰۰ میلیارد پیام در واتس‌اپ رد و بدل می‌شود.

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل فیسبوک اعلام کرد که حالا بیش از ۲.۵ میلیارد نفر در دنیا حداقل از - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پارس آباد استان اردبیل - یکی از برنامه‌های این شرکت استفاده می‌کنند. وی افزود در پیام رسان واتس‌اپ به طور تقریبی ۱۰۰ میلیارد پیام رد و - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پارس آباد استان اردبیل - بدل می‌شود. این پیام رسان برای اولین بار در روزهای پایانی سال ۲۰۱۹ به رکورد ۱۰۰ میلیارد پیام - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پارس آباد استان اردبیل - دست یافته بود.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر پارس آباد استان اردبیل

در حال حاضر هیچ پیام رسان دیگری از لحاظ تعداد پیام‌های رد و بدل شده روزانه توان رقابت را واتس‌اپ را ندارد که احتمالاً یکی از دلایل آن عبور تعداد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پارس آباد استان اردبیل - کاربران این پیام رسان از ۲ میلیارد نفر در بهمن ماه سال قبل بوده است.

واتس‌اپ اوایل سال ۲۰۱۴ به رکورد تبادل روزانه ۵۰ میلیارد پیام دست یافته بود. در آن زمان - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پارس آباد استان اردبیل - تعداد کاربران این پیام رسان کمتر از ۵۰۰ میلیون نفر بود اما حالا همانطور که گفته شد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پارس آباد استان اردبیل - تعداد کاربرانش به بیش از ۲ میلیارد نفر رسیده است.

بر اساس گزارشی که تیر ماه امسال در دیجیاتو منتشر شد، واتس‌اپ با داشتن ۴۷ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در صدر پیام‌رسان‌های مورد استفاده ایرانیان است و تلگرام با ۴۷ میلیون و ۲۵۰ هزار کاربر با اختلاف کمی در جایگاه دوم است.

محبوبیت واتس‌اپ در هند (بزرگ‌ترین بازار این پیام رسان از لحاظ تعداد کاربر) بسیار بیشتر از تمام اپ‌های موبایلی بوده و آنطور که در گزارش آمده تابستان سال ۲۰۱۹ تعداد کاربران این پیام رسان در هند به بیش - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پارس آباد استان اردبیل - از ۴۰۰ میلیون نفر رسیده است.

«Will Cathcart»، رییس واتس‌اپ با انتشار توییتی اعلام کرد که یکی از دلایل محبوبیت فوق العاده این اپ خانه نشینی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پارس آباد استان اردبیل - ناشی از کرونا بوده و مردم بیشتر از هر زمان دیگری از این پیام رسان برای برقراری ارتباط با دوستان و اعضای خانواده استفاده کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone