🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  2. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  3. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  5. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42743.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

بلک بری احتمالاً از یک موبایل تمام لمسی ضد آب رونمایی خواهد کرد

کمپانی چینی «TCL» که تولید کننده موبایل های بلک بری است، اعلام کرده پاییز امسال یک دستگاه موبایل اندرویدی تمام لمسی (بدون کیبورد فیزیکی  و مشابه مدل DTEK 60) را برای رقابت با پرچمداران اپل ...

کمپانی چینی «TCL» که تولید کننده موبایل های بلک بری است، اعلام کرده پاییز امسال یک دستگاه موبایل اندرویدی تمام لمسی (بدون کیبورد فیزیکی  و مشابه مدل DTEK 60) را برای رقابت با پرچمداران اپل و سامسونگ روانه بازار خواهد کرد.

البته در حال حاضر اطلاعات فنی موجود در رابطه با تلفن مورد بحث بسیار محدود است اما به گفته «فرانکو مِیهیو» مدیر بین المللی TCL، اسمارتفون جدید در مقابل نفوذ آب مقاوم بوده و عمر باتری بالایی خواهد داشت.

موبایل بعدی بلک بری از استاندارد IP67 پشتیبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می کند

طبق اظهارات مِیهیو، موبایل بعدی بلک بری از استاندارد IP67 پشتیبانی خواهد کرد که برای استفاده از دستگاه در زیر باران کفایت کرده و باتری به کار رفته نیز در مصرف ترکیبی، عمر 26 ساعتی را تضمین می کند. مدیر بین المللی TCL همچنین به توانمندی های بالای بلک بری در زمینه توسعه نرم افزار امن نیز اشاره کرده و گفته این کمپانی، «امن ترین تلفن اندرویدی دنیا» را به دست مشتریان خواهد رساند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

در واقع می توان گفت بلک بری با تأکید بر ویژگی هایی مانند کیفیت ساخت، - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - عمر باتری و ایمنی بالا به میدان - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آمده و با درس گرفتن از نقاط قوت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و ضعف محصولات قبلی خود، با رویکرد متفاوتی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نسبت به رهبران بازار در پی جذب مشتری است.

لازم به ذکر است که پیش از این شایعاتی مبنی بر وجود یک تلفن هوشمند بلک بری با اسم رمز «BBD100-1» منتشر شده بود که از نظر سخت افزاری، مشخصاتی در حد میان رده های بازار داشت و از چیپست اسنپدراگون 626 با رم 4 گیگابایتی و نمایشگر 1080p بهره می برد.

در نهایت باید - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - منتظر بود و دید که - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - TCL و بلک بری در نمایشگاه IFA برلین چه حرف هایی برای گفتن دارند و آیا اطلاعات بیشتری راجع به موبایل اندرویدی بعدی خود منتشر می کنند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone