🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  3. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  4. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42253.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

انتشار جهانی اندروید اوریو برای دیوایس های نکسوس و پیکسل گوگل آغاز شد

دوشنبه هفته گذشته بود که نسخه 8.0 سیستم عامل اندروید، اوریو نام گرفت و نسخه نهایی اش برای دیوایس های پیکسل و نکسوس گوگل که در برنامه بتای آن نام نویسی کرده بودند، منتشر شد. ...

دوشنبه هفته گذشته بود - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که نسخه 8.0 سیستم عامل اندروید، اوریو نام گرفت و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نسخه نهایی اش برای دیوایس های پیکسل و نکسوس گوگل که در برنامه بتای آن نام نویسی کرده بودند، منتشر شد. دیروز هم اپراتور آمریکایی ورایزن همان بیلد از اوریو را در دیوایس های پیکسل و پیکسل XL برای فروش به مشتریان خود عرضه نمود.

اما به نظر می رسد که انتشار جهانی اندروید اوریو از ساعاتی پیش آغاز شده، چرا که کاربران اپراتورهای مختلف از دریافت به روز رسانی این نسخه در دیوایس های پیکسل، پیکسل XL، پیکسل C، نکسوس 6P، نکسوس 5X و Nexus Player خبر داده اند.

مضاف بر این، همین حالا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می توانید ایمیج های کارخانه و فایل های زیپ OTA اوریو را از وبسایت توسعه دهندگان اندروید دانلود کنید. غول موتورهای جستجو فایل زیپ OTA را در اختیار افرادی قرار داده - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که نمی خواهند تا رسیدن نوتیفیکیشن آپدیت به دیوایس هایشان صبر کنند.

اگر شما هم یکی از دیوایس های پشتیبانی کننده از اندروید اوریو را دارید، اما نوتیفیکیشن آپدیت هنوز برایتان ظاهر نشده، شاید بد نباشد که با مراجعه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به تنظیمات اندروید و قسمت به روز رسانی نرم افزاری این موضوع را به طور دستی چک کنید.

OPR6.170623.011 شماره بیلدی است که برای دیوایس های پیکسل که از اپراتورهای Bell، Telus، Telstra، T-Mobile، Sprint، US Cellular و Rogers/Fido خریداری شده اند منتشر شده، و بقیه اپراتورها نیز بیلد OPR6.170623.012 را دریافت خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone