🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42091.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

آیفون X رقبای اندرویدی را در تست Geekbench با اختلاف پشت سر گذاشت

بنچمارک های مختلف به عنوان ابزارهایی برای سنجش توان پردازشی دستگاه ها، معمولاً برای مقایسه محصولات مشابه به کار گرفته می شوند و ممکن است در قیاس پلتفرم های متفاوت چندان دقیق نباشند. با این ...

بنچمارک های مختلف به عنوان ابزارهایی برای سنجش توان پردازشی دستگاه ها، معمولاً برای مقایسه محصولات مشابه به کار - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - گرفته می شوند و ممکن است در قیاس پلتفرم های متفاوت چندان دقیق نباشند.

با این حال نتایج اخیر آیفون X در تست «Geekbench» اختلاف بسیار زیادی با رقبای اندرویدی داشته و جای هیچ شکی را در برتری چیپست A11 بر نمونه های به کار رفته در سایر محصولات (مانند اسنپدراگون 835) باقی نمی گذارد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
آزمون چند هسته ای
تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
آزمون تک هسته ای

چیپست A11 می‌تواند از هر شش هسته به طور همزمان استفاده کند

همان - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - طور که احتمالاً می دانید، چیپست شش هسته ای «A11 Bionic» از دو هسته قدرتمند در کنار چهار هسته کم مصرف بهره می برد و بر خلاف «A10 Fusion» که در هر لحظه تنها - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - قادر به استفاده از یک خوشه (قوی یا کم مصرف) بود، می تواند هر شش هسته را به صورت همزمان به کار گیرد که تأثیر قابل توجهی در نتایج بنچمارک چند هسته ای داشته است.

لازم به ذکر است که آیفون X مانند آیفون 7 پلاس و آیفون 8 پلاس از 3 گیگابایت رم - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بهره می برد که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - برای ارائه یک تجربه کاربری روان در محیط iOS، کاملاً کافی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone