🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42094.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

احتمال معرفی چیپست اسنپدراگون 635؛ میان رده ای با قدرت پرچمدار

شنیده می شود که شرکت کوالکام تصمیم دارد یک چیپست مجتمع قدرتمند را برای موبایل های میان رده توسعه داده و آن را به دست شرکت های سازنده تلفن همراه برساند. این چیپست اسنپدراگون ۶۳۵ ...

شنیده می شود که شرکت کوالکام تصمیم دارد یک چیپست مجتمع قدرتمند را برای موبایل های میان رده توسعه داده و آن را به دست - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شرکت های سازنده تلفن - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - همراه برساند. این چیپست اسنپدراگون ۶۳۵ نام دارد و از پردازنده ای برخوردار خواهد بود که در آن هشت هسته پردازشی Kryo به کار گرفته شده است.

احتمالاً 4 هسته پردازشی کورتکس A73 برای انجام وظایف سنگین تر در نظر گرفته می شود و 4 هسته کورتکس A53 نیز جهت انجام - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کارهای سبک تر و البته - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با مصرف انرژی کمتر در این چیپست به کار خواهند رفت.

قبل تر نیز در شایعات مطرح شده بود که مدیاتک، به منظور رقابت با کوالکام در بازار چیپست های میان رده، در هلیو P40 قصد استفاده از A73 را دارد. همچنین احتمالاً در 635 از پردازشگر گرافیکی آدرنو 506 دقیقاً مشابه اسنپدراگون 625 استفاده خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

هسته کورتکس A73، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سال قبل در برخی از چیپست های پرچمدار از جمله کایرین 960 ساخت هواوی به کار - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - رفت. شرکت ARM به عنوان توسعه دهنده اصلی طرح هسته A73 - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ادعا می کند این مدل نسبت به A72 با وجود حفظ قیمت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - قبلی، حدود 40 درصد کارایی بالاتر و 30 درصد مصرف کمتری دارد. این شرکت انگلیسی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - همچنین اعلام کرده که A73 یکی از اصلی ترین مشکلات معمول موبایل های باریک، یعنی گرما را نیز - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حل خواهد کرد.

انتظار می رود اسنپدراگون 635 کم مصرف تر از 630 باشد

از طرف دیگر شنیده می شود که احتمالاً - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در چیپست جدید اسنپدراگون 635، فناوری 14 نانومتری سامسونگ به کار خواهد رفت که در نتیجه، انتظار می رود مصرف انرژی و دمای تولید شده کاهش یابد. همچنین تصور - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می شود که کوالکام در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سه ماهه ابتدایی سال 2018 تولید انبوه 635 را آغاز نماید و احتمالاً مدتی پس از عرضه آن، مدل 635 پلاس، با فرکانس بالاتر پردازنده و پردازشگر گرافیکی نیز به بازار عرضه گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone