🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42100.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

مک لارن بزرگ ترین پروژه علمی تاریخ را در فینال گرند پریکس سنگاپور اجرا می کند

فینال مسابقات گرند پریکس (Grand Prix) که امروز در سنگاپور برگزار می شود، یکی از بزرگ ترین پیشرفت های حوزه تکنولوژی عصر حاضر را به همراه دارد. در این رویداد ورزشی، حجم عظیمی از اطلاعات ...

فینال مسابقات گرند پریکس (Grand Prix) که امروز در سنگاپور برگزار می شود، یکی از بزرگ ترین پیشرفت های حوزه تکنولوژی عصر حاضر را به همراه دارد. در این رویداد ورزشی، حجم عظیمی از اطلاعات به صورت لحظه ای به کارخانه های متعددی در سرتاسر جهان ارسال می گردد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

«ایان رودز» مدیر بخش فناوری - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - های - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کاربردی مک لارن می گوید در طول این مسابقه 90 دقیقه ای، بیش از 10 ترابایت داده در سیستم تولید و پخش می شود که بزرگ ترین پروژه علمی بشر از لحاظ تراکم داده به شمار می رود و حتی از پروژه ژنوم انسانی (HGP) نیز بیشتر است.

رودز در حاشیه این رویداد اعلام کرد که کمپانی مک - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - لارن، بک بون (backbone) یا ستون فقرات اصلی را برای کل مسابقات تأمین می کند. داده های حاصل از خودروها در زمان رقابت به واحدهای ECU که مک لارن در اختیار تمام تیم ها قرار داده، منتقل می شود.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

واحدهای ECU به عنوان هاب انتشار داده عمل می کنند و اطلاعات را به صورت آنی و بدون تأخیر به مراکز مخابره اطراف پیست و سپس کارخانه های سازنده خودرو می فرستند. - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شرکت های سازنده با استفاده از این اطلاعات - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می توانند عملکرد خود را در زمان مسابقه بهبود بخشیده و راهکار بهتری را برای کسب مقام در پیش بگیرند.

به عنوان مثال، تیم ها می توانند ببینند که خودروهای رقیب در چه وضعیتی هستند، چه زمانی باید تایرها را تعویض کنند، یا چه تغییری در قدرت موتور ایجاد نمایند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

رودز می گوید مرکز کنترل تیم ها با استفاده از این اطلاعات، بیش از 300 هزار مورد شبیه سازی را در لحظه انجام می دهند و به صورت آنی، بهترین تصمیم را به اطلاع راننده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خواهند رساند.

گفتنیست علاوه بر مدیریت کلان داده که امروز برای نخستین بار و با هدف ارتقاء قدرت تصمیم گیری لحظه ای تیم ها انجام می شود، موارد دیگری همچون طراحی آئرودینامیکی یا رابطه بین کارآیی نرم افزار و سیستم خنک سازی خودرو نیز به عنوان فناوری های پیشرفته این سری از مسابقات فرمولا وان در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سنگاپور به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کار گرفته می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone