🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42096.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سعادت جایگزین جهانگرد در کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شد

با پیشنهاد وزیر ارتباطات، «ناصرعلی سعادت» به عنوان عضو صاحب نظر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، جایگزین «نصرالله جهانگرد» شد. بعد از اعمال این تغییرات سعادت در کنار چند تن دیگر از صاحب نظران امور اقتصادی یا ...

با پیشنهاد وزیر ارتباطات، «ناصرعلی سعادت» به عنوان عضو صاحب نظر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، جایگزین «نصرالله جهانگرد» شد. بعد از اعمال این تغییرات سعادت در کنار چند تن دیگر از صاحب نظران امور اقتصادی یا ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در دوره ای 4 ساله فعالیت خود را آغاز می کنند.

این کمیسیون نهاد مستقلی است که وظیفه سیاستگذاری، تدوین و تصویب مقررات را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برعهده دارد. نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات و حفظ حقوق مشترکین و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کاربران براساس اصول محوری سازمان (رعایت عدالت، انصاف، اخلاق مداری، صراحت، شفافیت و ایجاد فضای رقابتی سالم) از وظایف آن است.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

سعادت اولین کسی است که ۲۰ سال پیش ایران را به اینترنت متصل کرد

ناصر علی سعادت، دانش‌آموخته صنعتی شریف مدیرعامل شرکت ندا رایانه و از موسسان - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ایران‌رایانه و کارآفرین و از پیشکسوتان کسب و کارهای اینترنتی و پیشگامان کارکردهای تجاری شبکه‌های رایانه‌ای - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - است.

پیش از معرفی اعضای کابینه دولت دازدهم به مجلس، از جهانگرد و جهرمی به عنوان گزینه‌های اصلی صندلی ریاست - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ساختمان سیدخندان یاد می‌شد. با این حال رییس جمهور تصمیم گرفت تا - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با کنار گذاشتن مدیر با تجربه، وزارتارتباطات را به دست یک فردا جوان بسپارد.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

جهانگرد از سال 57 در منصب‌های گوناگون فعالیت می‌کند

این تغییرات در چارت سازمانی وزارتخانه در حالی انجام می‌گیرد که «محمود واعظی» در آخرین گفتگوی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خبری خود به عنوان وزیر ارتباطات پیشین گفته بود:

شاکله وزارت حفظ می شود، معاونین وزارتخانه و روسای - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه نیز - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اکثراً اگر خودشان تمایل داشته باشند می‌مانند و با آقای جهرمی کار می‌کنند.

همان طور که پیش تر در اخبار آمده بود، سعادت به عنوان رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - برنامه‌های گوناگونی را برای این سازمان در درازمدت تدوین نموده بود.حال با توجه به منصب جدید وی در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات باید دید که وی در هر دو شغل فعلی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - باقی خواهد ماند و یا صندلی ریاست سازمان نظام صنفی را به شخص جدیدتری واگذار خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone