🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42098.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

آیا فناوری تشخیص چهره آیفون X به دنیایی فراتر از موبایل هم راه می یابد؟

یکی از برجسته ترین ویژگی های آیفون X (یا همان آیفون 10) در کنار طراحی زیبا، مجموعه دوربین و حسگرهای جلوی آن است که اپل به آن TrueDepth می گوید. این ماژول می تواند چهره ...

یکی از برجسته ترین ویژگی های آیفون X (یا همان آیفون 10) در کنار طراحی زیبا، مجموعه دوربین و حسگرهای جلوی آن است که اپل به آن TrueDepth می گوید. - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این ماژول می تواند چهره ها را تشخیص دهد، حرکت عضلات صورت را شناسایی نماید، و اشیاء را به صورت سه بعدی تصویر نماید.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

تمامی این - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - قابلیت ها در حوزه واقعیت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مجازی کاربرد بسیار زیادی خواهند داشت، اما به نظر می رسد اپل اهدافی فراتر را در سر می پروراند. ماژول TrueDepth آیفون X را می توان مشابه پلتفرم های گوگل تانگو، مایکروسافت ریل سنس (RealSense) یا مایکروسافت کینکت (Kinect) در نظر گرفت که کاربردهای زیادی دارد.

در ادامه به چند مورد از کاربردهای بالقوه فناوری TrueDepth اپل می پردازیم.

هدست های واقعیت مجازی

در حال حاضر هدست واقعیت ترکیبی هولولنز مجموعه ای از حسگرها و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دوربین های ویژه را در اختیار دارد که می توانند محیط را تشخیص داده و اشیاء مجازی را - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در محیط قرار دهند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

از طرف دیگر، محصولاتی نظیر Meta و Avegant هم فناوری های - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - جدیدی را در این حوزه می آزمایند، یا Magic Leap که - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می خواهد دنیای مجازی را به نحوی واقع گرایانه با جهان اطراف ما ترکیب نماید.

ماژول تشخیص چهره آیفون 10 هنوز بُرد کمی دارد

آیا حسگرهای پیشرفته تری مانند TrueDepth می - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - توانند - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - راه را برای پیشرفت بیشتر و کاربردهای گسترده تر هموار سازند؟ در حال حاضر نمی دانیم که برد ماژول TrueDepth چقدر است، اما به نظر می رسد - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - چندان زیاد نباشد، چون در پنل جلوی آیفون X تعبیه شده.

با این حال، آیفون X می تواند آغاز راه باشد. در ادامه از ماژول TrueDepth می توان در هدست های واقعیت ترکیبی برای تشخیص چهره، کنترل حرکات - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - صورت و ردیابی چشم به کار گرفته شود.

بیومتریک - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در همه جا

فناوری Face ID نیازی به دخالت دست ندارد و به همین دلیل می توان از آن در موقعیت های مختلف - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - همچون قفل درب، لپ تاپ، داشبورد ماشین، یا حتی ساعت های هوشمند نیز بهره گرفت.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

به نظر می - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - رسد این فناوری به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا در همه جا تعبیه شود و استفاده از - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آن بسیار راحت تر از حسگر اثر انگشت است. بنابراین شاید آینده ای در انتظارمان باشد که همه جا با چهره - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شناخته شویم (که کمی ترسناک به نظر می رسد).

ربات ها، پهپادها و دیگر وسایل مکان-محور

در حال حاضر TrueDepth به - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خلق تصاویر، احراز هویت با Face ID و کاربردهای جذاب واقعیت افزوده محدود است، اما چرا از آن برای هدایت ربات ها یا ایجاد قابلیت تشخیص محیط اطراف در وسایل نقلیه استفاده نکنیم؟

دوربین ها و فناوری های «موقعیت یابی و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نگاشت همزمان» (SLAM) به ربات هایی نظیر Kuri اجازه می دهند تا - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مسیر خود را به راحتی پیدا کنند، یا در فرایند مسیریابی و رانندگی به کمک ماشین های خودران می آیند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

اگر در آینده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بُرد حسگرها و دوربین های TrueDepth بیشتر شود، احتمالاً - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کمک شایانی به دستگاه های هوشمند خواهد کرد تا از موانع محیطی دوری کنند و عملیات ناوبری را به صورت مستقل انجام دهند.

بینایی کامپیوتری در آینده

دوربین ها، موج - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - جدیدی از هوش مصنوعی را به راه می اندازند که می تواند جهان را تجزیه و تحلیل کرده و ببیند. این عنصر هوشمند، کاربردهای بسیار زیادی خواهد داشت. شاید در آینده، دستیار دیجیتالی سیری (Siri) توانایی دیدن کاربر را به دست - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آورد و قابلیت هایی نظیر «بیکسبی ویژن» یا «گوگل لنز» را به دست آورد.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

در حال حاضر ماژول TrueDepth - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در آیفون X برای باز کردن قفل دستگاه از طریق شناسایی چهره استفاده می شود، اما همان طور که اپل در مراسم رونمایی موبایل های جدیدش هم گفت، موتورهای پردازشگر عصبی توانایی سازگاری با نیازهای مختلف را دارند، پس می توان آینده ای روشن را برای آن متصور شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone