🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26140.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

سلفی بوریس جانسون با گوشی پی 20 پرو پس از موضع گیری او در قبال هواوی

یک روز بعد از آنکه بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا اعلام کرد از مواضع آمریکا در قبال هواوی پیروی می کند و این شرکت را از زیرساخت های مخابراتی خود حذف می کند، تصویری از ...

یک روز بعد از آنکه بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا اعلام کرد از مواضع آمریکا در قبال هواوی پیروی می کند و این شرکت را از زیرساخت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چمستان استان مازندران - های مخابراتی خود حذف می کند، تصویری از وی در فضای مجازی منتشر شد که جنجال زیادی را به پا کرد: سلفی با مجریان یک برنامه تلویزیونی با استفاده از یک گوشی هواوی!

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چمستان استان مازندران

Holly Willoughby مجری برنامه در این باره گفته است:

بلافاصله بعد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چمستان استان مازندران - از اتمام برنامه زنده جانسون گوشی خود را از جیبش در آورد تا با هم سلفی بگیریم.

البته بعد از این اتفاق یکی از نمایندگان نخست وزیر این امر را که گوشی به جانسون تعلق داشته تکذیب کرد.

همانطور که در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چمستان استان مازندران - ابتدای این مطلب اشاره کردیم این اتفاق یک - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چمستان استان مازندران - روز پس از آن رخ داد که - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چمستان استان مازندران - جانسون در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چمستان استان مازندران - نشست ناتو اعلام کرد موضعی مشترک با آمریکا را در قبال هواوی اتخاذ خواهد کرد و این شرکت را در قراردادهای توسعه زیر ساخت 5G در کشورش حذف می کند.

جانسون اعلام کرده هواوی را از قراردادهای توسعه زیرساخت 5G در بریتانیا کنار می گذارد

گفته می شود - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چمستان استان مازندران - مقامات آمریکایی به بریتانیا و دیگر هم پیمانان خود هشدار داده بودند که اگر از آن پیروی نکنند توافقاتی که با این کشورها برای اشتراک گذاری اطلاعات جاسوسی به امضا رسانده را مورد بازنگری قرار می دهد.

در دو سال اخیر آمریکا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چمستان استان مازندران - موضعی سفت و سخت را در رابطه با این غول تکنولوژی چینی اتخاذ کرده و از نگرانی هایش - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چمستان استان مازندران - در رابطه با نقض امنیت ملی خود سخن به میان آورده است. در همین رابطه آمریکا ممنوعیت هایی را برای فعالیت هواوی در عرصه تجهیزات مخابراتی و همچنین فروش گوشی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر چمستان استان مازندران - های تولیدی اش در آمریکا اعمال کرده و حتی تلاش نموده مدیر مالی این شرکت را به خاطر دور زدن تحریم ها علیه کشورمان از کانادا به پای میز محاکمه در خاک خود بکشاند.

با این حال اما کشورهای اروپایی و کانادا بسیار در قبال هواوی محتاط عمل کرده اند و گوشی های تولیدی این شرکت همچنان در سراسر اروپا از جمله انگلستان به فروش می رسند. گفتنی است تصمیم گیری نهایی در رابطه با هواوی به ۱۲ دسامبر امسال و روشن شدن نتیجه انتخابات در انگلستان موکول شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone