🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26139.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام: همه پرچمداران اندرویدی سال آینده از 5G پشتیبانی خواهند کرد

یکی از مدیران کوالکام در مصاحبه اخیر خود مدعی شده که سال آینده کلیه گوشی های اندرویدی پیشرفته ای که از چیپ های این شرکت بهره می برند از شبکه 5G پشتیبانی خواهند کرد. به ...

یکی از مدیران کوالکام در مصاحبه اخیر خود مدعی شده که سال آینده کلیه گوشی های اندرویدی پیشرفته ای که - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جوانرود استان کردستان - از چیپ های این شرکت بهره می برند از شبکه 5G پشتیبانی خواهند کرد.

به گفته کیت کرسین معاون ارشد توسعه محصول کوالکام:

در سال ۲۰۲۰ کلیه چیپ های پریمیمی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جوانرود استان کردستان - که توسط کوالکام فروخته خواهند شد از 5G پشتیبانی می - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جوانرود استان کردستان - کنند. بنابراین هر گوشی پیشرفته ای نیز چنین مشخصه ای خواهد داشت.

همانطور که در خبرها خواندید این شرکت روز گذشته از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ خود برای گوشی های پیشرفته سال ۲۰۲۰  از جمله سری گلکسی سامسونگ و پیکسل گوگل رونمایی کرد. کوالکام اعلام کرده که اسنپدراگون ۸۶۵ صرفا در موبایل های 5G - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جوانرود استان کردستان - جدید حضور خواهد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جوانرود استان کردستان - داشت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جوانرود استان کردستان - و به همراه یک مودم 5G جداگانه به نام X55 که آن هم توسط کوالکام ساخته شده و برای ارائه سرویس 5G ضروریست عرضه می گردد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جوانرود استان کردستان

کوالکام همچنین از چیپست میان رده و اندکی کندتر خود با نام اسنپدراگون ۷۶۵ رونمایی کرد که امکان یکپارچه سازی آن با یک مودم 5G هم فراهم است.

تکنولوژی بیسیم 5G ضمن آنکه وعده افزایش سرعت ارتباطات و تاخیر اندک در پاسخ دهی را به کاربرانش می دهد خدمات موبایلی بهتری را هم به مشتریانش عرضه خواهد کرد.

ماه گذشته کوالکام پیشبینی کرد که در سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۲۰۰ میلیون گوشی با پشتیبانی از شبکه 5G در اختیار خرده فروشان سراسر دنیا قرار خواهد گرفت. طبق برآوردی دیگر از تحلیلگران موسسه J.P. Morgan که این هفته صورت گرفته امسال ۲۲۹ میلیون دستگاه موبایل 5G در سراسر دنیا فروخته می شود و سال آینده این رقم به ۴۶۲ میلیون دستگاه می رسد.

نمایندگانی از موتورولا، HMD (سازنده گوشی های نوکیا)، اوپو و شیائومی نیز روز گذشته در جریان کنفرانس خبری کوالکام - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جوانرود استان کردستان - روی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جوانرود استان کردستان - صحنه آمدند و از تعهد خود برای استفاده از اسنپدراگون ۸۶۵ و اسنپدراگون ۷۶۵ در گوشی های جدیدشان گفتند.

بین لین نایب رئیس هیئت مدیره شیائومی در همین رابطه اعلام کرد که چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۵ در گوشی پریمیم می ۱۰ این شرکت که طی سه ماهه نخست ۲۰۲۰ به بازار می آید مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ما در سال  آینده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر جوانرود استان کردستان - بیش از ۱۰ گوشی پشتیبانی کننده از 5G را ارائه خواهیم کرد و ابتدا با پرچمدار و سپس با میان رده ها شروع می کنیم.

مدیر فروش جهانی اوپو هم وعده داد که این شرکت در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ اولین پرچمدار 5G خود را با اسنپدراگون ۸۶۵ ارائه میکند و در ادامه Reno 3 Pro را همراه با اسنپدراگون ۷۶۵ عرضه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone