🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29002.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

در آزمایشگاه محرمانه مایکروسافت چه می‌گذرد؟

در قلب کمپ ردموند یا همان مقر مایکروسافت، بنایی بنام ساختمان ۸۷ قرار گرفته که کارکنان زیادی از این شرکت اجازه ورود به آن را ندارند. این محل در واقع خانه‌ی تیم طراحی سخت افزار ...

در قلب کمپ ردموند یا همان مقر مایکروسافت، بنایی بنام ساختمان ۸۷ قرار گرفته که کارکنان زیادی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان - از این شرکت اجازه ورود به آن را - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان - ندارند. این محل در واقع خانه‌ی تیم طراحی سخت افزار مایکروسافت به شمار می‌رود و تا به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان - حال محصولات زیادی نظیر تبلت‌ها ولپتاپ‌های سرفس، کنسول - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان - و کنترلر اکس باکس نیز داخل آزمایشگاه محرمانه مایکروسافت متولد شده‌اند.

در این آزمایشگاه، فاکتور‌های زیادی بررسی می‌شود و به لطف چندین دوربین تمام حرکات یک فرد از کلیک ماوس تا تکان کوچک بدن نیز تحت نظر می‌گیرد. پس از آن طراحان می‌توانند با مرور این دیتا و در نظر گرفتن آن، طراحی بسیاری از گجت‌ها را - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان - تغییر دهند تا بتوانند تجربه کاری بهتری برای کاربران به ارمغان آورند.

این آزمایشگاه محرمانه مایکروسافت در واقع محلی است که کلیه طراحان ارشد کمپانی ردموندی، کنار هم جمع می‌شوند تا نمونه های اولیه‌ای از گجت‌ها تولید کنند.

در قسمتی از این ساختمان، اتاقک‌هایی نظیر ساکت ترین اتاق دنیا وجود دارد که شرایط نوری و صدایی مختلفی در آنها بوجود آمده تا متخصصان بتوانند بسیاری از ویژگی‌های جزئی گجت‌ها را تست کنند.

یک از این اتاقک ها، آزمایشگاه عوامل انسانی نام دارد که در آنها، ویژگی‌های محصولات بسیاری نظیر هدفون، ماوس، کیبورد و حتی کنترولر کنسول بررسی می‌شود. ابزار‌های ویژه‌ای برای این آزمایشگاه فراهم شده تا متخصصان بتوانند بینایی، شنوایی، گفتار، حساسیت لمسی و حتی عکس العمل انسانی را نیز ثبت و بررسی کنند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان

یک اتاقک جالبی شبیه به اتاق اسکن چهره شرکت EA وجود دارد که ۳۶ دوربین مختلف روی یک صندلی تنظیم شده و به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان - فیلمبرداری از سوزه می‌پردازد. متخصصان می توانند هر اثر کوچک یک کاربر را ضبط کرده و در نظر بگیرند.

اتاق دیگری هم به نام آزمایشگاه تولید نمونه های اولیه نیز در این ساختمان تعبیه شده که همانطور که از نامش پیداست، اتاقی است که محصولات در آن متولد شده‌اند. چندین پرینتر سه بعدی بزرگ در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان - این اتاق قرار گرفته که می توانند در روز ۴۰۰ قطعه منحصر بفرد تولید کنند و کار طراحان را راحت تر کنند. در کنار این اتاق، محلی برای رنگ آمیزی این قطعه‌ها وجود دارد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان

به گفته‌ی طراحان کمپانی ردموندی، این ساختمان به تمامی اتاق‌های لازم برای تولید و آزمایش یک نمونه‌ی اولیه مجهز شده و طراحان - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان - می‌توانند پس از گذراندن تمامی مراحل، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان - محصول کاملی روانه‌ی خط تولید - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان - کنند.

- تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نیشابور استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رادا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام حالتون خوبه؟ آیا استقلال نیشابور تعمیر دارید
پاسخ: بله در استقلال شهر نیشابور خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone