🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29003.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی FRAG Pro Shooter؛ این قهرمانان حرفه‌ای

در دورانی که شوترهای گوشی روز به روز شبیه‌تر به هم می‌شوند، FRAG Pro Shooter می‌تواند یک تجربه متفاوت ارائه بدهد و این بزرگترین برگ برنده بازی است؛ FRAG عنوان بدون نقصی نیست اما بالاتر از تمام ...

در دورانی - تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که شوترهای گوشی روز به روز شبیه‌تر به - تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هم می‌شوند، FRAG Pro Shooter می‌تواند یک تجربه متفاوت - تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ارائه بدهد و این بزرگترین برگ برنده بازی است؛ FRAG عنوان بدون نقصی نیست اما بالاتر از تمام این نقطه‌ ضعف‌ها، بازی حرف‌های جدیدی برای گفتن دارد و همین مسئله شاید بهترین دلیلی باشد که طرفداران تیراندازی روی تلفن‌های هوشمند باید - تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به سراغش بروند.

در تعریفی کلی، FRAG عنوانی گروهی در قالب دوئل‌های یک به یک است. در هر مبارزه بازیکن‌ها از بین شخصیت‌ها که هر کدام دارای قدرت‌های خودشان هستند، می‌توانند پنج نفر را انتخاب کرده و به جنگ با حریف بروند. - تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در این میان هر گروهی که تا پایان زمان مشخص شده امتیاز - تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بیشتری بگیرد، برنده مسابقه می‌شود.

تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

تا اینجا که گیم‌پلی بازی تفاوت چندانی با بقیه شوترهای گوشی ندارد، با این حال چیزی که FRAG را به اثری متفاوت‌تر تبدیل کرده کنترل بقیه اعضای تیم توسط - تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هوش مصنوعی است. از پنج شخصیتی که با خود به میدان نبرد می‌برید، چهار مبارز را هوش مصنوعی هدایت می‌کند و خودشان با حریف می‌جنگند.

بعد از اینکه مردید هم می‌توانید بلافاصله کنترل یکی دیگر از همین مبارزان را به‌عهده بگیرید؛ هر جای نقشه که حضور دارند. این ایده اگرچه باعث شده تا لذت نبردهای گروهی با بازیکن‌های واقعی جایگاهی در FRAG نداشته باشد اما از آن طرف سرعت مبارزات را افزایش داده است. در اینجا لازم نیست حتما از - تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نقطه شروع منطقه - تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - خود استارت بازی را بزنید.

تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

وقتی شکست خوردید، کافیست یکی از شخصیت‌های هنگام مبارزه را انتخاب کرده و کنترل او را به دست - تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بگیرید. جدا از اینکه حضور کاراکترهای مختلف نیز توانسته این حالت گیم‌پلی را جذاب‌تر کند. - تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بازی بیش از چهل شخصیت - تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دارد که هر کدام با قدرت‌های خاص خودشان تجربه‌ای متفاوت از نبردها را به تصویر می‌کشند.

بنابراین باید به گونه‌ای اعضای گروه‌تان را بچینید تا در مبارزات با چالش‌های کمتری روبه‌رو شوید. البته در ابتدای بازی تنها چند شخصیت در دسترس است و مشابه کلش رویال، در اینجا نیز سازنده از سیستم صندوقچه‌ای استفاده کرده است. با باز کردن صندوقچه‌ها، کارت مبارزین جدید را به دست - تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می‌آورید.

تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

FRAG مخاطبینش را سرگرم می‌کند ولی با تمام نکات مثبتش، دو نقطه ضعف دارد. مهمترین مشکل بازی به شوتینگش برمی‌گردد. سیستم تیراندازی بازی نه آن‌قدر دقیق است و نه آن‌قدر روان که هنگام نبردها احساسی که انتظار می‌رود به کاربر منتقل شود. همچنین کیفیت پایین مدل‌سازی‌ها، نور زیاد رنگ‌ها و کمبود - تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بافت‌ها باعث شده تا بخش فنی به اندازه گرافیک هنری موفق نباشد.

FRAG با وجود - تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مشکلاتش اما در میان کلیشه‌های گوشی، متفاوت است. عنوانی که - تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گروهی که - تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - روی دوئل‌های تک به تک تمرکز دارد و برای کسانی که به دنبال آثار جدیدتر از سبک تیراندازی هستند، FRAG Pro Shooter می‌تواند سرگرم‌شان کند. بد نیست این نکته را اضافه کنم که متاسفانه - تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بازی برای آی‌پی‌های داخلی فیلتر است.

تعمیرات مایکروفر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

FRAG Pro Shooter

سازنده: Oh BiBi قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 300.4 / 97.86 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone