🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39960.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

چگونه سرعت اجرای انیمیشن ها در اندروید را ارتقا دهیم؟

اندروید برای جا به جایی میان اپ ها، پنجره ها و منوهای مختلف سعی دارد با اجرای انیمیشن های گوناگون، رابط کاربری را زیباتر و تجربه کار با آن را دلنشین تر کند. اما اجرای ...

اندروید برای جا به جایی میان اپ ها، پنجره ها و منوهای مختلف سعی دارد با اجرای انیمیشن های گوناگون، رابط کاربری را زیباتر و تجربه کار با آن را دلنشین تر کند. اما اجرای همین انیمیشن ها، گاهی اوقات باعث کندی سیستم عامل می شود. حتی در برخی مواقع، بیشتر لگ های رابط کاربری ناشی از اجرای همین انیمیشن هاست.

با این حال، خبر خوب اینجاست که می توان سرعت اجرای این انیمیشن ها را بالا برد. همچنین با غیر فعال کردن کامل آن ها نیز می شود تا اندازه زیادی سرعت جا به جایی میان منوهای مختلف را ارتقا بخشید. برای دسترسی به این ویژگی ها باید دو قدم خیلی ساده بردارید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

قدم اول: Developer Options را فعال کنید

اگر هنوز Developer Options موبایل خود را فعال نکرده اید، باید اول دسترسی به آن را آزاد کنید. برای شروع کار نیز - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بهتر است قدم به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - قدم مراحلی که در زیر آمده است را دنبال کنید:

  • وارد تنظیمات شوید و به بخش «About - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - Phone» بروید.
  • حال هفت بار به صورت متوالی «Build Number» را لمس کنید.
  • با انجام این کار، اندروید شما را به عنوان یک توسعه دهنده شناسایی می - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کند و دسترسی تان را به «Developer Options» آزاد می کند.
  • حالا اگر به تنظیمات «System»‌ بازگردید می بینید که منو «Developer Options» به آن اضافه شده.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

قدم دوم: تنظیمات اجرای - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - انیمیشن ها را تغییر دهید

وارد منو «Developer Options» شوید و در آن به دنبال بخش «Drawing» بگردید.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

حالا اگر خوب دقت کنید، تنظیمات «Window - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - Animation Scale» و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - «Transition Animation Scale» را در کنار «Animator Duration Scale» خواهید دید. این ها دقیقا تنظیمات انیمیشن هایی هستند که به دنباشان می گشتیم. هر کدام را هم که بخواهید می توانید بسته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به میل خود تغییر دهید.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

در حالت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پیش فرض تنظیمات تمام انیمیشن ها، روی «1x» قرار دارد. اما بسته به سلیقه خود می توانید با بالا بردن این مقدار، سرعت اجرای انیمیشن ها را ارتقا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دهید. در بهترین شرایط، بهتر است که تنظیمات - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هر سه آن ها را روی «5x» - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بگذارید. با این کار هم سرعت اجرای انیمیشن - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ها بالاتر می رود و هم - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - زیبایی رابط کاربری حفظ می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone