🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39970.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نوکیا 5، جان سختی که نه می‌سوزد نه خم می‌شود [تماشا کنید]

نوکیا 5 آخرین موبایلی است که توسط کانال یوتیوب JerryRigEverything مورد بررسی قرار گرفته است. این تلفن همراه که با قیمت ۲۶۸ دلاری خود جایگاهی میان موبایل اقتصادی و میان رده را پیدا می‌کند، توانست ...

نوکیا 5 آخرین موبایلی است که توسط کانال یوتیوب JerryRigEverything مورد بررسی قرار گرفته - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - است. این تلفن همراه که با قیمت ۲۶۸ دلاری خود جایگاهی میان موبایل اقتصادی و میان رده را پیدا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می‌کند، توانست با بدنه‌ی محکم و تمام فلزی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خود از تست‌های ماندگاری جان سالم به در ببرد.

این آزمایش‌ها که شامل تست خراش پذیری، خم‌شدگی و سوختگی می‌شد نشان داد که HMD Global پس از خرید حق استفاده از نام تجاری نوکیا، هنوز تمایل - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دارد سیاست‌ تولید موبایل‌های محکم و بادوام این برند را ادامه دهد.

دوربین اصلی و فلش LED این موبایل به همراه‌ سنسور اثر انگشت آن همگی با لایه‌ی شیشه‌ای گوریلا گلاس حفاظت ‌می‌شوند و شاید به همین دلیل است که نمی‌توان آنها را به راحتی خراش داد. همچنین نمایشگر LCD این مدل مقاومت خوبی در برابر تست سوختگی از خود نشان ‌می‌دهد. در ادامه شما را به دیدن این آزمایشات دعوت می‌کنیم؛

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone