🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39964.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

پیش از آوردن موبایل مسافرتی به ایران این مطلب را بخوانید

ابهامات طرح رجیستری بعد از نزدیک به دو ماه اجرایی شدن آن کماکان در بخش‌های مختلفی وجود دارد و اطلاع‌رسانی‌های محدود باعث سردرگمی عده‌ای از مردم شده است. این ابهامات در موضوع موبایل مسافرتی بیشتر ...

ابهامات طرح رجیستری بعد از نزدیک به دو ماه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اجرایی شدن آن کماکان در بخش‌های مختلفی وجود دارد و اطلاع‌رسانی‌های - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - محدود باعث سردرگمی عده‌ای از مردم شده است. این ابهامات در موضوع موبایل مسافرتی بیشتر از سایر موارد به چشم می‌خورد و از همین رو بر آن شدیم تا تمام زیر و بم ماجرای موبایل‌ مسافرتی را با توجه به پاسخ‌های مسئولین این حوزه را بازگو کنیم.

تعداد دو عدد موبایل به بالا شامل واردات بازرگانی می‌شود

یکی از مسئولان ستاد قاچاق کالا به دیجیاتو می‌گوید که هر مسافر مجوز آوردن یک موبایل مسافرتی  - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - (موبایل رجیسترنشده، چه آکبند باشد چه نباشد) به داخل کشور را دارد. هم این مسئول و هم «سعید احمدخانی»، مسئول روابط عمومی گمرک تایید می‌کنند که تعداد دو موبایل به بالا به عنوان واردات بازرگانی حساب می شود و مشمول مسافرین عادی نیست. در این حالت آنطور که روابط عمومی گمرک می‌گوید - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - موبایل مسافرتی دوم توسط این سازمان ضبط شده و به عنوان قاچاق کالا محسوب می‌شود.

هیچ راه چاره‌ای برای مسافرینی که در لحظه ورود به کشور موبایل خود را اظهار نکنند وجود ندارد

البته - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - همان‌طور که پیش‌تر گفته - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شد دوران 30 روزه‌ای به نام دوران خاکستری وجود دارد. مسافرانی که کمتر از 30 - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - روز در کشور هستند نیازی به - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - رجیستر کردن موبایل خود در سامانه همتا را ندارند, چرا که خدمات موبایلی به موبایل های رجیستر نشده تا یک ماه ارائه می شود و بعد از اتمام این مدت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - قطع خواهد شد. در حقیقت رجیستر شدن موبایل برای مسافرینی است که مدت طولانی قصد اقامت در کشور را دارند.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

نکته دیگری که - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - روابط عمومی گمرک به آن تاکید می‌کند اینست که مسافر باید در همان - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - لحظه ورود به کشور موبایل مسافرتی خود را اظهار کند و در گمرک فرودگاه عوارض موبایل خود را پرداخت کند. این مسئول تاکید می‌کند که بعدا به هیچ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - وجه فرصت دوباره برای این کار وجود ندارد و اگر موبایل بیشتر از 30 روز در کشور بماند عملا غیرقابل استفاده خواهد بود.

نرخ ارز گمرک موبایل‌های مسافرتی شانزده درصد - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - است

موبایل هایی که به عنوان هدیه به کشور آورده می شوند طبیعتا قرار است بیش از 30 روز مورد استفاده قرار بگیرند، پس نسبت به پرداخت عوارض گمرکی آن در لحظه ورود به کشور حتما توجه داشته باشید.

«امیر اسحاقی»،دبیر انجمن واردکنندگان موبایل نیز  به دیجیاتو مقدار این عوارض گمرکی را کمتر از نرخ گمرک وارداتی موبایل عنوان می‌کند. عوارض گمرک موبایل مسافرتی  16 درصد نرخ دستگاه مربوطه است.(در صورتی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که این رقم در موارد تجاری به 26 - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - درصد می‌رسد.) نرخ ارز استفاده شده نیز هر هفته توسط بانک مرکزی به گمرک ارایه و به همراه قیمت کالا در سایت این سازمان برای عموم مردم قابل مشاهده است و دائم در حال بروزرسانی است. به بیان ساده‌تر قیمت کالای مورد نظر را در نرخ دلاری که در سامانه گمرک وجود دارد ضرب کرده و شانزده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - درصد از مبلغ کل را به عنوان عوارض گمرکی که باید پرداخت کنید در نظر بگیرید.

گفتنیست تا لحظه نوشتن این مطلب فعلا فقط تمامی محصولات سیم کارت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خور اپل - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مثل آیفون و آیپد و... شامل طرح رجیستری میشوند و الباقی مدل‌های موبایل قرار است که در فاز بعدی طرح رجیستری مشمول این قوانین شوند که البته زمان آن هنوز به طور دقیق مشخص نیست ولی طبق صحبت وزیر ارتباطات تا قبل از پایان سال جاری خواهد بود.

اگر مایل هستید مطالب کامل تری درباره رجیستری و جزییات آن بدانید بهتر است نگاهی به این مطلب هم بیندازید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تابنده نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
میشه بگید اطراف مجتمع گلها پیرانشهر تعمیر دارید
پاسخ: بله در مجتمع گلها شهر پیرانشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone