🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39966.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت ویندوز 10 را با نسخه آسیب پذیر نرم افزار مدیریت پسورد ارائه کرده است

بسیاری از کارشناسان امنیتی همواره نگرانی خود از آسیب پذیری نرم افزار های شخص ثالث را ابراز می کنند. این نرم افزار ها می توانند آسیب هایی همراه خود داشته باشند که حتی شرکت های ...

بسیاری از کارشناسان امنیتی همواره نگرانی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - خود از آسیب پذیری نرم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - افزار های شخص ثالث - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را ابراز می کنند. این نرم افزار ها می - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - توانند آسیب هایی همراه خود داشته باشند که حتی شرکت های نرم افزاری نیز به سادگی نمی توانند آنها را رفع نمایند. در این زمینه مایکروسافت بارها این مسئله را در ویندوز تجربه کرده و حالا آسیب پذیری جدیدی در ویندوز 10 کشف شده که می تواند پسورد های ذخیره شده در مرورگر را در معرض خطر دسترسی هکر ها قرار دهد.

آسیب پذیری مذکور توسط «تاویس اورماندی» (Tavis Ormandy) یکی از محققین گوگل کشف شده. او این مشکل را هنگامی یافته که ویندوز را از روی فایل ایمیج رسمی ویژه توسعه دهندگان نصب کرده. اورماندی دریافته که پس از نصب ویندوز، نرم افزار ویژه مدیریت پسورد «Keeper» به همراه یک پلاگین دارای نقص ویژه مرورگر به صورت خودکار نصب می شود.

نرم افزار دارای آسیب پذیری در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - برخی ایمیج های - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رسمی ویندوز و در برخی لپ تاپ ها به صورت پیش فرض وجود دارد

بدین ترتیب وب سایت های مخرب می توانند پسوردهای ذخیره شده کاربر را بدزدند. همچنین برخی از کاربران در سایت Reddit تأیید کرده اند که پس از نصب مجدد ویندوز با نصب خودکار نسخه دارای آسیب پذیری - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - Keeper مواجه شده اند و البته برخی از لپ تاپ هایی که با ویندوز اوریجینال به فروش می رسند نیز به صورت پیش فرض دارای نسخه دارای آسیب پذیر نرم افزار یاد شده هستند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

در پی اعلام این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مشکل، سخنگوی مایکروسافت اعلام کرد که تیم توسعه دهنده Keeper با ارائه یک به روز رسانی، آسیب پذیری یاد شده را رفع کرده اند. بدین ترتیب در صورتی که نرم افزار مدیریت پسورد مذکور به آخرین نسخه به روز شده باشد، آسیب پذیری، کاربران را تهدید نمی کند. البته مایکروسافت اعلام کرده که نسخه قبلی نیز تنها در حالتی خطرناک تلقی می شود که کاربر پلاگین مرتبط - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - با آن را فعال کرده باشد.

سوالی که مطرح می شود این است که آیا متخصصین - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - امنیتی مایکروسافت اصولاً نرم افزارهای سوم شخصی را که با ویندوز همراه می کنند از حیث آسیب پذیری های احتمالی بررسی می کنند؟ خوشبختانه این سوال از مایکروسافت پرسیده شده، ولی متأسفانه هیچ پاسخی در این خصوص دریافت نشده است. حتی اگر ویندوز کاملاً - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - امن باشد، ارائه آن با نرم افزارهای دارای آسیب پذیری، امنیت آن را کاملاً بی ارزش می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone