🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39968.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ویدیوی نگاه نزدیک به نسخه 2018 گلکسی A8 و A8 پلاس پیش از رونمایی [تماشا کنید]

امروز در دیجیاتو خواندید که نسخه 2018 موبایل های گلکسی A8 و A8 پلاس احتمالا ً در نمایشگاه CES سال 2018 (19 تا 22 دی ماه سال جاری) معرفی خواهند شد. حالا ویدیویی از این ...

امروز در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دیجیاتو خواندید که نسخه 2018 موبایل های گلکسی A8 و A8 پلاس - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - احتمالا ً در نمایشگاه CES سال 2018 (19 تا - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - 22 دی ماه سال جاری) معرفی خواهند شد. حالا ویدیویی از این دو تلفن هوشمند میان رده منتشر شده که بسیاری از گزارشات پیشین در خصوص طراحی آن را تأیید می کند.

همان طور که این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ویدیو نیز تأیید می کند دو موبایل گلکسی A8 و A8 پلاس جایگزین سری های A5 و A7 خواهند شد. نسبت نمایشگر نیز در هر دو 18 به 9 است.

همچنین حسگر اثر انگشت در بخش پشتی آنها و زیر دوربین اصلی تعبیه شده. در بخش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - جلویی هر دو نیز شاهد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دوربین دوگانه با رزولوشن های 8 و 16 مگا پیکسلی هستیم. - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کلید فیزیکی برای فعال کردن دستیار هوشمند بیکسبی نیز برای این دو تلفن هوشمند در نظر گرفته نشده است.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

همچنین سیستم تشخیص چهره - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - برای قفل گشایی نیز به نسخه های سال 2018 - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - موبایل های گلکسی A8 و A8 پلاس افزوده شده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - است.

همان طور که در ویدیو نیز مشخص است این دو تلفن هوشمند در رنگ های سیاه و طلایی به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - عرضه می شوند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

در بخش مشخصات فنی نیز چیپست این دو اگزینوس 7885 - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اعلام شده و 4 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی آنها را همراهی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می کنند. تنها تفاوت دو موبایل - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - یاد شده در اندازه نمایشگر و باتری است؛ گلکسی A8 از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد؛ در حالی که قلب تپنده گلکسی A8 پلاس یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی است.

سامسونگ هنوز زمان دقیق معرفی دو موبایل یاد شده را اعلام - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نکرده. ولی به نظر می رسد در کمتر از یک ماه آتی (احتمالاً در نمایشگاه CES سال 2018)، شاهد رونمایی از آنها باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone