🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39972.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نامگذاری دقیق اسکرین شات ها؛ قابلیت ویژه اندروید اوریو برای موبایل های سامسونگ

احتمالا همه شما پوشه هایی در تلفن هوشمندتان دارید که از حجم انبوهی اسکرین شات پر شده؛ تصاویری که معمولا عنوانی مثل Screenshot_20171208-133036 یا چیزی شبیه به این دارند و تشخیص و ردیابی آن ها از ...

احتمالا همه شما - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پوشه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هایی در تلفن هوشمندتان دارید که از حجم انبوهی اسکرین شات پر شده؛ تصاویری که معمولا عنوانی مثل Screenshot_20171208-133036 یا چیزی شبیه به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این دارند و تشخیص و ردیابی آن - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ها از طریق این اعداد و ارقام کار چندان راحتی نیست.

اما سامسونگ با راهکاری هوشمندانه تصمیم گرفته که با اعمال تغییراتی در نامگذاری اسکرین شات ها، جستجو و ردیابی آن ها را در نسخه اندروید اوریوی سامسونگ اکسپرینس آسان تر از همیشه کند.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

به گزارش SamMobile، بیلد اندروید اوریوی سامسونگ اکسپرینس زمانی که اسکرین - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شات می گیرید، تصویر ذخیره شده را بر اساس اپلیکیشنی که موقع گرفتن اسکرین شات در آن بوده اید نامگذاری - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می کند.

به عنوان مثال، اگر از صفحه خانه موبایل اسکرین شات بگیرید تصویر با عنوان Screenshot_Samsung_Experience Home در حافظه ذخیره خواهد شد. اما اگر همین کار را - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در محیط اپلیکیشن یوتوب انجام بدهید تصویر با نام Screenshot_YouTube ذخیره می شود.

اگر چه خصوصیت مذکور چندان بزرگ و انقلابی نیست، اما به صاحبان دیوایس های سامسونگ برای - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نظم بخشیدن به پوشه اسکرین شات ها کمک شایانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone