🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36536.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گمرک خبر داد: افزایش 229 درصدی واردات موبایل نسبت به فروردین سال گذشته

بنا به اطلاعات کانال ارتباطی سازمان گمرک کشور، در نخستین ماه سال‌جاری تعداد 249 هزار و 154 دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش 45 میلیون و 414 هزار دلار وارد کشور شده است که نسبت ...

بنا به اطلاعات کانال ارتباطی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران - سازمان گمرک کشور، در نخستین ماه سال‌جاری تعداد 249 هزار و 154 دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش 45 میلیون و 414 هزار دلار وارد کشور شده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران - است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد 96 درصد و از حیث ارزش 229 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

این آمار در حالی ارائه می‌شود که - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران - در فروردین ماه سال 96 تعداد 127 هزار و 18 دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش 13 میلیون و 790 هزار دلار به کشور وارد شده بود.
همچنین - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران - اعلام شده که در فروردین ماه امسال تعداد - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران - یک هزار - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران - و 34 دستگاه خودرو به ارزش 23 میلیون و 651 هزار دلار به کشور وارد شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد 73 درصدی و از حیث ارزش 77 درصد کاهش داشته است.

گمرک ایران به واردکنندگان تلفن همراه مسافری و تجاری - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران - هشدار داده تا در ثبت کد شناسه بین - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران - المللی (IMEI) گوشی ها در سامانه گمرک دقت کنند چرا که در صورت هر گونه مغایرت و اشتباه در ثبت این کد با مشخصات گوشی تلفن همراه امکان فعال سازی و رجیستری وجود نخواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران

گفتنیست تمامی کالاهای خروجی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران - از گمرکات سراسر کشور کد رهگیری دارند و اطلاعات کالاهای ورودی و خروجی از گمرکات کاملا شفاف و روشن است که با استفاده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران - از این کد رهگیری می توان اطلاعات مربوط به شخص، کارت بازرگانی، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران - کالای ورودی و خر‌وجی و ارزش آن را بررسی کرد.

کدهای رهگیری سازمان گمرک جدا از موارد فوق می‌تواند اطلاعات کامل‌تری را نیز همچون شماره کامیون، هویت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران - راننده آن و اینکه کالا به چه انباری برده شده را نیز در اختیار قرار دهد.

طبق آخرین اخبار این سازمان اعلام شده که گمرک بانک اطلاعاتی‌ - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران - را ایجاد کرده که - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران - نشان می دهد - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر جویبار استان مازندران - در چه شهری، چقدر کالا از کدام گمرک، در کدام ‌انبار تخلیه شده است. این موارد نشان از عزم جدی گمرک برای مبارزه با کالای قاچاق می‌دهد و به‌نظر می‌رسد سال 97 می‌تواند پله‌ای برای رسیدن به این مهم باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone