🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39971.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ساخت پلیمری برای نمایشگر های موبایل که برای ترمیم باید نوازش شود

شکستگی شیشه نمایشگر موبایل یکی از بدترین اتفاقاتی است که می تواند برای موبایلتان پیش بیاید. در این صورت یا باید قید استفاده از تلفن هوشمندتان را بزنید، یا شیشه آن را تعویض کنید. به ...

شکستگی شیشه نمایشگر موبایل یکی از بدترین اتفاقاتی است که می تواند برای موبایلتان پیش بیاید. در این صورت یا باید قید استفاده از تلفن هوشمندتان را بزنید، یا شیشه آن را تعویض کنید. به تازگی پلیمری شبیه به شیشه توسعه داده شده که در صورت تعبیه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در موبایل ها، تنها با فشار دست می توان شیشه نمایشگر شکسته را تعمیر کرد.

پلیمرهای با قابلیت خود ترمیمی معمولاً به 120 درجه سانتیگراد دما برای ترمیم شدن نیاز دارند. ولی پلیمری که اخیراً توسط محققان دانشگاه توکیو به سرپرستی پروفسور «تاکوزو آیدا» توسعه داده شده، در دمای 21 درجه سانتیگراد و تنها با فشار دست کاربر به سادگی ترک ها را یکدیگر چسبانده و ترمیم می شود.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

پیش از این ماده ویژه ای از ترکیب نوعی پلیمر کشسان و یک نمک یونی توسعه داده شده بود. این ماده در صورتی که به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دو نیمه جداگانه تقسیم می شد، می توانست در عرض 24 ساعت دوباره به هم بچسبد و جالب تر ایکه رسانای برق نیز بود. همچنین چندی پیش موتورولا پتنت «پلیمر حافظه دار» را به ثبت رساند که نحوه کارکرد نمایشگری با قابلیت ترمیم شکستگی های ظریف را تشریح می کرد.

امید می - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رود در آینده پلیمر جدید در نمایشگر موبایل ها تعبیه شود تا بدین ترتیب هزینه تعمیرات تلفن های - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هوشمند کاهش یابد و در عین حال کاربران را از استفاده محافظ های نمایشگر بی نیاز کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone