🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39963.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

آیا فروش کمتر از حد انتظار آیفون 10 برای اپل دردسر ساز می شود؟

بر اساس گزارش «کارل آکمان» (Karl Ackerman) تحلیلگر شرکت امنیتی «house of Cowen & Co» به تازگی اعلام شده که درخواست بازار برای آیفون 10 کمتر از میزان پیش بینی های قبلی است و کاربران ...

بر اساس گزارش «کارل آکمان» (Karl Ackerman) تحلیلگر شرکت امنیتی «house of Cowen & Co» به تازگی اعلام شده که درخواست بازار برای آیفون 10 کمتر از میزان پیش بینی های قبلی است و کاربران بیشتر به مدل های پایین تر آیفون علاقه نشان می دهند.

در این تحلیل آیفون های 8 (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو) و 8 پلاس و نیز آیفون 10 (بررسی دیجیاتو، بررسی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ویدیویی دیجیاتو) در نظر گرفته شده اند. البته آکامان معتقد است که آیفون 10 فروش خوبی را تجربه می کند، ولی نه به آن خوبی که - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اپل انتظار دارد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

این تحلیلگر تخمین زده که در فصل ابتدایی سال مالی سال 2018 (از سپتامیر تا دسامبر 2017) ، کمپانی ساکن کوپرتینو تعداد 79 میلیون آیفون را به بازار عرضه می کند که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال 2017 که 78.29 میلیون عدد بوده، رشد ناچیزی را تجربه خواهد کرد. همچنین انتظار می رود در دومین فصل مالی سال 2018 (از ژانویه تا مارس سال 2018)، اپل 56 میلیون آیفون را روانه بازار کند که در این صورت نسبت به مدت مشابه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در سال 2017 که این تعداد برابر 51.2 میلیون دستگاه بوده رشد بهتری را شاهد خواهد بود.

اپل در پی فروش آیفون های جدید رشد فوق العاده ای را در ارزش سهام خود تجربه نخواهد کرد

به اعتقاد آکمان آیفون 10 - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تا به حال در بررسی های متخصصان نقد های مثبتی را دریافت کرده. بدین ترتیب به نظر می رسد در حال حاضر تنها مشکل اپل خریدن آیفون توسط مشتریان باشد. همچنین این تحلیلگر در یادداشتی به سرمایه گذاران اعلام کرده که اپل در حال حاضر در موقعیت «چرخه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - فوق العاده» خود قرار ندارد؛ به این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - معنی که انتظار نمی رود شاهد رشد فوق العاده ارزش سهام این شرکت به دلیل عرضه آیفون 10 باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone