🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39959.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Grammarly Keyboard؛ با اطمینان انگلیسی تایپ کنید

کیبوردهای مجازی با وجود داشتن قابلیت Auto Correct (اصلاح خودکار املای کلمات) گزینه مناسبی برای تصحیح گرامر جملات نیستند. این مسئله شاید برای نوشتن جمله هایی با زبان مادری خیلی اهمیت نداشته باشد ولی وقتی ...

کیبوردهای مجازی با وجود داشتن قابلیت Auto Correct (اصلاح خودکار املای کلمات) گزینه مناسبی برای تصحیح گرامر جملات نیستند. این مسئله شاید برای نوشتن جمله هایی با زبان مادری خیلی اهمیت نداشته باشد ولی وقتی با زبان دیگری مشغول تایپ کردن هستید قضیه کمی متفاوت می شود.

کیبورد Grammarly آمده تا همین خلأ را پر کند. در واقع شکل و شمایل Grammarly مشابه خیلی از کیبوردهای مجازی تلفن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - های هوشمند بوده و همان کارایی ها را دارد؛ به کمکش جملاتی که می خواهید را تایپ کرده و با ویژگی اصلاح خودکار املای کلمات اشتباهات تان را به حداقل برسانید.

اما Grammarly Keyboard یک تفاوت بزرگ با بقیه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کیبورد های مجازی دارد. Grammarly - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برای توسعه این اپلیکیشن پایش را فراتر گذاشته و به جای تشخیص مشکلات نگارشی ساده، گرامر جملات و املای متنی تک تک تکلمات را چک می کند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

بنابراین با خیالی راحت تر می توانید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هر چیزی که خواستید را بنویسید و رفع بعضی مشکلات متن را به خود برنامه بسپارید. خوشبختانه اپلیکیشن با خیلی از برنامه ها نیز سازگار بوده و قابلیت استفاده از آن در اپ هایی همانند تلگرام، اینستاگرام یا فیسبوک را دارید.

همچنین نگرانی بابت دزدیدن اطلاعات تان - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نداشته باشید. چون Grammarly Keyboard به محتویات شخصی و حساب های بانکی دسترسی ندارد. البته با وجود مزیت های کیبورد مجازی Grammarly، برنامه همچنان ابتدای راه خود قرار داشته و تا تکاملش فاصله دارد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

اپ فعلا تنها زبان های انگلیسی و بریتانیایی را پشتیبانی می کند و احتمالا در آینده شاهد اضافه شدن زبان های بیشتری به اپ خواهیم بود. جدا از اینکه برنامه قابل شخصی سازی نبوده و بنابراین دسترسی زیادی برای تغییر ظاهر برنامه نخواهید داشت.

در کنار این ها، قابلیت کشیدن انگشت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تان روی حروف کیبورد برای نوشتن کلمات از دیگر نقطه ضعف های این اپلیکیشن به شمار می روند. اما اگر می توانید با این مشکلات و البته حجم بالای برنامه کنار - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بیابید، Grammarly می تواند گزینه مناسبی برای رفع مشکلات گرامری جملات تان باشد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

Grammarly Keyboard

سازنده: Grammarly قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 124 / 76 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone