🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30744.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پرچمدار وان پلاس 6T در قیاس با رقبا چه ابعادی دارد؟

کمپانی چینی وان پلاس ساعتی پیش از موبایل پرچمدار وان پلاس 6T رونمایی کرد و احتمالاً می توان گفت که با یکی از جنجال برانگیزترین موبایل های سال 2018 روبرو هستیم؛ موبایلی که تمام نیازهای ...

کمپانی چینی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - وان پلاس ساعتی پیش از موبایل پرچمدار وان پلاس 6T رونمایی کرد و احتمالاً می توان گفت که با یکی از جنجال برانگیزترین موبایل های سال 2018 روبرو هستیم؛ موبایلی که تمام نیازهای کاربران از یک موبایل پریمیوم را پوشش می دهد و در عین حال با قیمتی بسیار پایین تر نسبت به پرچمداران برندهای شناخته شده تر عرضه می شود.

با سخت افزاری قدرتمند که البته شاید قدرتمندترین نمونه موجود در بازار نباشد، رویکردهای تازه در طراحی و قیمت معقولی که آن - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - را در جایگاهی برتر نسبت به رقبا قرار می دهد، وان پلاس 6T قرار است یکی از منحصر به فردترین موبایل های امسال باشد.

از نظر طراحی، وان - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - پلاس نگاهی ویژه به ترندهای چند وقت اخیر داشته و نه تنها به طراحی کم حاشیه تر روی آورده، بلکه بریدگی نمایشگر را نیز کوچک تر کرده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - و دستگاه را با بدنه ای تمام شیشه ای عرضه می کند که جلوه ای زیباتر به آن بخشیده است. ضمناً به لطف کوچک تر شدن چانه یا بخش زیرین نمایشگر، وان - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - پلاس 6T نسبت نمایشگر به بدنه بسیار بالایی نیز دارد که موضوعی مهم در بازار موبایل های بزرگ تر از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - 6 اینچ به حساب می آید.

اما ظاهر و ابعاد وان پلاس 6T در قیاس - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - با - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - رقبایی مانند آیفون های 2018، کهکشانی های سری اس و نوت، - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - پیکسل های تازه از راه رسیده گوگل و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - دیگر همتایان چگونه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - است؟ تصاویر پایین به این پرسش پاسخ می دهند.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone