🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12148.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی زد فلیپ ۳ با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در گیک‌بنچ رویت شد

گوشی تاشو منتسب به گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد و برخی مشخصات آن به اشتراک گذاشته شد. مشخصات دستگاهی با شماره مدل SM-F711U در پایگاه داده ...

گوشی تاشو منتسب به گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد و برخی مشخصات آن به اشتراک گذاشته شد.

مشخصات دستگاهی با شماره مدل SM-F711U در پایگاه داده گیک‌بنج به منتشر شده که به نسخه مخصوص بازار آمریکای شمالی گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G مربوط می‌شود. طبق مستندات ارائه شده، این دستگاه از تراشه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - «Lahaina» کوالکام بهره می‌برد که همان اسنپدراگون ۸۸۸ است. همچنین این موبایل تاشو به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید ۱۱ عرضه خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان

همانطور که در تصویر ارائه شده مشخص است، این گوشی در آزمون تک هسته‌ای و چند‌هسته خود به ترتیب امتیاز‌های ۱۰۱۵ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - و ۳۱۶۱ را - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - کسب کرده است. همچنین به نظر می‌رسد مانند گلکسی S21 FE، این دستگاه نیز - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - به دلیل کمبود جهانی تراشه در برخی بازارها به همراه تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ عرضه شود.

گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ از نمایشگر ۶.۷ اینچی S-AMOLED بهره خواهد برد که از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - نسبت تصویر ۲۵:۹ برخوردار است. - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - همچنین سامسونگ برای این گوشی، یک نمایشگر خارجی ۱.۹ اینچی نیز در نظر گرفته است. رندرهایی که تاکنون از گوشی منتشر شده، طراحی جذاب - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - دو رنگ آن را نشان می‌دهد. سامسونگ ممکن است برای احراز هویت کاربران این گوشی از سنسور اثر انگشت کنار پنل استفاده کند.

همچنین به نظر می‌رسد این گوشی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - احتمالا از یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی بهره‌مند شود و ماژول دوربین آن شامل یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض خواهد بود. در قسمت باتری نیز سامسونگ ممکن است دستگاه تاشوی خود را - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - به همراه یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه کند - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - که از شارژ با‌ سیم ۱۵ وات و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری One UI ۳.۱ از جمله مشخصات احتمالی دیگر این گوشی است.

گلکسی زد فلیپ ۳ قرار - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - است در مراسم آنپکد بعدی سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد معرفی شود و اخیرا مشخص شده بود که این گوشی تاشو در مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۲۴۹ دلار روانه بازار می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone