🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12152.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل برای تقویت سرویس تی‌وی پلاس به دنبال خرید استودیو A24 بوده است

اپل ظاهرا در حال مذاکره با استودیو مستقل فیلم‌سازی A24 است تا این شرکت را برای تقویت سرویس اپل تی‌وی پلاس به زیرمجموعه خود اضافه کند. استودیو A24 قبلا در ساخت فیلم On The Rocks ...

اپل ظاهرا در حال مذاکره با استودیو مستقل فیلم‌سازی A24 است تا این شرکت را برای تقویت سرویس اپل تی‌وی پلاس به زیرمجموعه خود اضافه کند. استودیو - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گالیکش استان گلستان - A24 قبلا در ساخت فیلم On The Rocks اثر «سوفیا کاپولا» با اپل همکاری کرده بود.

خبرگزاری ورایتی به نقل از منابع آگاه می‌گوید استودیو A24 اخیرا به دنبال - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گالیکش استان گلستان - مشتری برای فروش این شرکت بوده و به دنبال رقمی در حدود ۲.۵ تا ۳ میلیارد - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گالیکش استان گلستان - دلار می‌گردد. در طول ۱۸ ماه گذشته خریداران مختلفی با این استودیو گفتگو داشته‌اند ولی A24 هنوز تصمیمی درباره پیشنهادهای خریداران نگرفته است.

اپل هم یکی از شرکت‌هایی است که با A24 صحبت کرده و از آن‌ها - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گالیکش استان گلستان - خواسته تا طی یک قرارداد چند ساله برای سرویس تی‌وی پلاس فیلم بسازند. منابع معتبر می‌گویند کوپرتینویی‌ها این پیشنهاد را زمانی ارائه دادند که همکاری‌شان در سال ۲۰۱۸ با A24 شروع شد. ولی گفتگوی بقیه شرکت‌ها دیرتر با این استودیو انجام شده است. در حال حاضر مشخص نیست که اپل در مذاکرات - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گالیکش استان گلستان - خود چه مبلغی را پیشنهاد کرده و نمی‌دانیم که این شرکت هنوز هم به دنبال خرید - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گالیکش استان گلستان - A24 است یا - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گالیکش استان گلستان - خیر.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر گالیکش استان گلستان
On The Rocks

شرکت فیلم‌سازی A24 در سال ۲۰۱۲ توسط «دنیل - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گالیکش استان گلستان - کتز» و «دیوید فنکل» تاسیس شد. اولین فیلم آن‌ها A Glimpse Inside the Mind of Charles Swan III نام داشت که نتوانست توجه مخاطبان را جلب کند، اما فیلم‌های بعدی این استودیو نه تنها از - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گالیکش استان گلستان - نظر تجاری موفق بودند، بلکه نظر منتقدان را هم جلب کردند.

استودیو A24 به‌تازگی با آثاری مثل Euphoria و Ramy به دنیای سرویس‌های استریم وارد شده و در ساخت On The Rocks با اپل همکاری کرده - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گالیکش استان گلستان - است. این شرکت همچنین برای چند پروژه دیگر از جمله Mr. Corman - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گالیکش استان گلستان - و The Sky is Everywhere با کوپرتینویی‌ها همکاری خواهد داشت.

خبر احتمال خرید A24 در شرایطی اعلام می‌شود که چند روز پیش در گزارشی اعلام شده بود که اپل احتمالا به دنبال خرید شرکت Hello Sunshine، - تعمیرات مایکروفر سام در شهر گالیکش استان گلستان - متعلق به بازیگر معروف هالیوودی، «ریس ویترسپون» است. بنابراین ظاهرا کوپرتینویی‌ها می‌خواهند با خرید استودیوهای مختلف، حضور قدرتمندی در بازار استریم داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone