🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  3. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  4. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12141.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

تیک تاک به اولین اپ غیر فیسبوکی با دانلود بیش از ۳ میلیارد بار در دنیا تبدیل شد

اپلیکیشن تیک تاک موفقیت بزرگی برای شرکت بایت‌دنس بوده و آمار دانلود آن در شرایط همه‌گیری جهانی ویروس کرونا از مرز ۳ میلیارد عبور کرده است. این برنامه حالا پس از اپ‌های شرکت فیسبوک اولین ...

اپلیکیشن تیک - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر دستجرد استان قم - تاک موفقیت بزرگی برای شرکت بایت‌دنس بوده و آمار دانلود آن در شرایط - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر دستجرد استان قم - همه‌گیری جهانی ویروس کرونا از مرز ۳ میلیارد عبور کرده است. این برنامه حالا پس از اپ‌های شرکت فیسبوک اولین اپلیکیشنی است که مرز ۳ میلیارد دانلود را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش شرکت تحقیقاتی Sensor Tower، علی‌رغم تمام تهدیدهای دولت آمریکا و حذف از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر دستجرد استان قم - بازار هند، تیک تاک همچنان طرفداران بسیار زیادی دارد و محبوبیت آن در سایر نقاط دنیا در حال افزایش است. این برنامه در نیمه نخست ۲۰۲۱ پردانلودترین اپلیکیشن غیربازی در سطح جهان بوده که برای اولین بار روی ۳۸۳ میلیون دستگاه نصب شده است. کاربران در فصل دوم ۲۰۲۱ حدود ۹۱۹ میلیون دلار در این اپ هزینه کرده‌اند.

«سنسور تاور» می‌گوید تیک تاک پنجمین اپلیکیشن غیربازی است که به باشگاه ۳ میلیاردی‌ها ملحق می‌شود. این باشگاه قبلا به‌صورت انحصاری در اختیار اپلیکیشن‌های فیسبوک شامل خود فیسبوک، فیسبوک مسنجر، واتس‌اپ و اینستاگرام بود. حالا مجموع درآمد تیک تاک از ۲.۵ میلیارد دلار گذشته، در حالی که از ژانویه سال ۲۰۱۴ فقط ۱۶ برنامه غیربازی توانسته بودند بیش از ۱ میلیارد دلار درآمد کسب کنند و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر دستجرد استان قم - فقط ۵ مورد از آن‌ها بیش از ۲.۵ میلیارد دلار درآمد داشتند. این برنامه‌ها شامل نتفلیکس، - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر دستجرد استان قم - یوتیوب، تنسنت ویدیو و تیندر است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر دستجرد استان قم

با وجود این که رقبایی مثل اینستاگرام - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر دستجرد استان قم - قابلیت‌های اصلی تیک تاک را در اپلیکیشن‌های خود پیاده‌سازی کرده‌اند، ولی این برنامه چینی هنوز به موفقیت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر دستجرد استان قم - خود ادامه می‌دهد. اینستاگرام با سرویس Reels نتوانست همان بلایی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر دستجرد استان قم - را سر تیک تاک بیاورد که با استوری‌ها سر اسنپ‌چت آورد. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر دستجرد استان قم - یوتیوب هم سرویسی به نام یوتیوب Shorts دارد که اخیرا فاز عرضه جهانی آن آغاز شده است.

سنسور تاور می‌گوید بایت‌دنس بدون شک به نوآوری و ارائه قابلیت‌های بیشتر و جذاب‌تر ادامه می‌دهد و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر دستجرد استان قم - بستری را برای تولیدکنندگان محتوا فراهم خواهد کرد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر دستجرد استان قم - تا آن‌ها نیازی به ترک این برنامه و آزمایش سایر پلتفرم‌ها پیدا نکنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرنوش نوشته شده درتاریخ 1402/03/31
سلام به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone